Hoi meiden, Ook hier een relatief nieuwe mama op de zwangerschapspagina. Ik ben hier 2 jaar geleden ook heel kort actief geweest (lees: 1 topic gestart en vooral heel veel meegelezen). Ik ben 33 jaar oud en we hebben op dit moment al een dochter die in september alweer 2 jaar wordt. We hebben in mei van dit jaar besloten om voor een 2e kindje te gaan. In juni is mijn spiraal verwijderd en inmiddels zitten we in onze 2e ronde. Komende zondag is als het goed is mijn NOD (nog even afwachten of mijn cyclus nu wel regelmatig is), dus ik zit momenteel op het veelgenoemde 'wachtbankje'. Vorige keer hebben wij er 6 rondes over gedaan, dus ik zou heel verrast zijn als het nu sneller dan de vorige keer zou lukken. Wel ben ik actief met ovulatietesten, omdat ik voor de zwangerschap van onze dochter hele onregelmatige cycli had. Ik heb nu de indruk dat mijn cyclus wel wat regelmatiger is, maar daar komen we dus alleen maar achter met ovulatietesten in mijn geval . Ik lees heel graag mee en hoop snel te kunnen melden dat ook ik zwanger ben. Ik voel mij in ieder geval gesteund door alle verhalen die ik hier kan vinden omtrent het zwanger worden.