Hoi allemaal, Ik ben in het verleden al wel lid geweest, maar ik heb geen idee meer wat mijn inloggegevens waren/zijn en welk emailadres ik destijds gebruikt heb, vandaar dat ik mij opnieuw aangemeld heb. In verband met vele bekenden hier hou ik mijn voornaam nog even stil, maar ik ben 31 jaar, ga aanstaande week trouwen met de man waar ik al ongeveer mijn halve leven mee samen ben en we hebben 3 kinderen van 11 jaar, 7 jaar en 4 jaar en woonachtig in de provincie Groningen. Ik ben werkzaam op het gebied van verduurzaming van woningen, en dan vooral het inplannen van afspraken en het voeren van adviesgesprekken. In juni "gestopt" met de nuvaring, en het lijkt er een klein beetje op dat we nu ons 4e kindje verwachten. Ik zit nog niet op NOD, dus ik ga het nog niet te hard roepen want het is nog vroeg. Maar vandaar alvast wel weer mijn aanmelding.. Vragen? Stel ze gerust!
Welkom terug! Ik ben ook weer terug. Mijn zoontjes worden dit jaar 7 en we gaan nu voor een 4e. Ik was in de tijd van mijn zwangerschap super actief hier. Moet nu echt uitzoeken hoe alles werkt hier, haha. Gefeliciteerd met je zwangerschap!