Hallo allemaal! Vorig jaar een introductie gedaan en daarna maar heel af en toe iets gepost maar verwacht hier nu weer vaker te komen dus vandaar dat ik me even opnieuw voorstel! Mijn vriendin en ik zijn vorig jaar oktober begonnen met proberen zwanger te worden dmv een bekende donor en zelfinseminatie. Bij de eerste poging was ik tot onze grote verbazing meteen zwanger. Helaas heb ik toen met 6 weken een miskraam gehad. Die periode was heel heftig. We zijn daarna meteen weer gaan proberen maar die positieve zwangerschapstest bleef maar uit. Ik was ontzettend bang om iets verkeerd te doen en bewoog nog amper. Uiteindelijk heel plots van baan gewisseld(ik wilde eigenlijk wachten tot nadat we een kindje hadden gekregen, maar dit was de beste keuze ooit) en toen was ik het zo beu om me slap en machteloos te voelen. We zijn toen begonnen met elke dag proberen 1500 stappen te halen en af en toe yoga, daarnaast kwam ik op de gratis online cursus van fitforfertility en dit heeft mij echt enorm geholpen om het gevoel van controle weer terug te krijgen. Geen stomme blogs over dat je niet moet roken en alles wat ik toch allang deed maar duidelijke info welke voeding goed is en wat je nog meer kan doen om je kansen te verbeteren. Geen idee of het aan de veranderingen lag of puur het feit dat ik meer kon ontspannen omdat ik nu wist wat ik concreet kon doen maar een maand later was ik al zwanger! Ik ben nu bijna 6 weken zwanger, nu nog wel ontzettend nerveus omdat dit het moment was waarop het de vorige keer mis ging. Maar ik heb al vanaf de innesteling heel veel klachten die ik de vorige keer niet eens had dus heb goede hoop dat het nu wel goed zit... Heel stom maar zolang ik me misselijk voel kan ik de zorgen ook wat meer los laten haha. Over 2 weken de eerste echo dus daar leven we op dit moment echt naartoe.