Hoi

Discussion in 'Even voorstellen' started by Zeeuwse1234, Oct 30, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zeeuwse1234

Oct 30, 2022
    32
    56
    18
    Female
    Ik zal me even voorstellen.

Juni 2017 besloten mijn man en ik dat we klaar waren voor een kindje. In oktober hadden we onze eerste positieve test. Vrij licht wel, maar volgens de huisarts niks om ons zorgen over te maken.

Helaas bleek het met 9 weken een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn en werd het vruchtje en een eileider weggehaald.

Februari 2018, weer zwanger maar wel bang. En terecht, wederom een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Gelukkig konden ze mijn eileider sparen.

Juli 2018, na een bewuste pauze meteen zwanger. Dit keer wel goed. Maart 2019 werd onze prachtige zoon geboren.

November 2020. Onverwachts zwanger. Meteen pijn en klachten. Weer een bbz. Andere eileider moest er ook uit.

In januari 2022 waren we dan eindelijk klaar om het ivf traject in te stappen. De eerste ronde had ik maar 4 eicellen. Waar uiteindelijk 1 een verse en 1 cryo uit kwam. Verse terugplaatsing werd een miskraam in mei dit jaar.

Begin oktober begonnen met spuiten voor ronde 2. Wederom maar 4 goede eicellen. Maar wel alle vier doorgedeeld naar 5 daagse! 21 oktober verse terugplaatsing gehad en nog 3 cryos in de vriezer. Nu heel veel kaarsjes branden en hopen

2. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,273
    2,975
    113
    Jullie hebben al een heel traject achter de rug. :(
    Ik duim hard met jullie mee dat het nu een gezonde zwangerschap gaat zijn.

3. Padmee

Padmee Fanatiek lid

Apr 19, 2013
    2,051
    1,533
    113
    Welkom hier. Wat hebben jullie al veel meegemaakt. Ik duim voor jullie. ❤️

4. Zeeuwse1234

Oct 30, 2022
    32
    56
    18
    Female
    Dat kun je wel zeggen ja. Gek genoeg voelt dat vaak niet zo en ga je gewoon door. Dankjewel. Vandaag te horen gekregen dat de verse terugplaatsing van ronde 2 is blijven plakken. We zijn er nog niet maar het is een begin!

5. Zeeuwse1234

Oct 30, 2022
    32
    56
    18
    Female
    Dankjewel. Vandaag te horen gekregen dat de verse terugplaatsing van ronde 2 is blijven plakken. Heel spannend natuurlijk maar het begin is er!

Padmee likes this.

Share This Page