hoi !!!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door JoyceGilot88, 11 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyceGilot88

    11 dec 2023
    7
    3
    3
    Vrouw
    backoffice adviesbureau
    belgie
    hoi iedereen!

    Wij proberen sinds augustus zwanger te worden, 1ste ronde direct zwanger ma jammer genoeg missed abortion had op 11 weken ( hartje gestopt op 8 weken) en dit op 15november via cyotec. Na 5 dagen bloeden gestopt en direct weer begonnen met zwanger te worden ! ik heb dan ook sinds 1.5 week weer allerlei symptomen in hoop op deze forum beetje wegwijs te geraken want mij verlangen naar kindje is zo groot en heb schrik dat ik mij dingen begin in te beelden.

    symptomen: lage rugpijn, vele steken onderbuik ( zowel links als rechts), ook 5 dagen na mekaar misselijk plots rond de middag, bloeding bij gemeenschap met vriend ( derna direct over) n hoofdpijn, vermoeid, ...

    testen zijn ook vaag, sinds vorige week heel fijn streepje maar kan nog van vorige zwangerschap afkomstig zijn, ook test de ene negatief en de andere positief.

    hoop dan ook via deze weg even mijn ervaringen kwijt te geraken en beetje rustiger te worden want is soms beetje gek komen, zeker als het verlangen zo groot is :$

    vele groetjes
    joyce
     
  2. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.142
    2.858
    113
    JoyceGilot88 vindt dit leuk.
  3. KleineMama15

    KleineMama15 Bekend lid

    27 feb 2019
    507
    211
    43
    Vrouw
    Gouda
    Welkom op het forum en veel lees plezier!
     
    JoyceGilot88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina