Nieuw

Discussion in 'Even voorstellen' started by Jip, Jan 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jip

Jip Lid

Jan 19, 2008
    31
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wij zijn nu bijna 5 maanden bezig om zwanger te worden en op dit moment in afwachting van de NOD (zo heet de dag dat je ongesteld wordt toch?). Nog 9 dagen... Wat een ellende is dat steeds, dat gewacht! Gelukkig valt het mee met de teleurstelling tot nu toe, heb in mijn hoofd dat het een jaar of langer kan duren. Maar je hoopt toch dat het eerder is :) . En dan te bedenken dat als ik vroeger de pil was vergeten, ik meteen in de stress raakte, omdat ik dacht dat je dan meteen zwanger was...

Er zijn nog niet veel zwangeren of kinderwensen in mijn vriendengroep, dus ik hoop via deze weg zo nu en dan wat ervaringen te kunnen delen!

Groetjes

2. Hummel

Hummel Niet meer actief

Hallo Jip,

Welkom hier en veel kletsplezier gewenst.

Veel succes met zwanger worden. Hopelijk is het snel raak. :D

Liefs Hummel.

3. Jip

Jip Lid

Jan 19, 2008
    31
    0
    0
    Hoi Hummel,

Jij ook veel sterkte!

Groetjes,
    Jip

4. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak.

Liefs wolly :)

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik hoop dat het gauw raak is!
    Niet verkeerd hoor, je instellen op een wat langere tijd ;) dan valt het altijd mee!
    Elmo

6. Jip

Jip Lid

Jan 19, 2008
    31
    0
    0
    Tsja, dat zijn van die nadelen van zwanger worden na je 30e... Maar ja, tot vorig jaar moest ik nog helemaal niets van baby's hebben! En opeens had ik die behoefte wel. Toch grappig hoe je lichaam je kan beïnvloeden.

Hoi Wolly, ik heb niet zoveel verstand van het zwangerschapsgebeuren, maar begrijp ik het goed dat jij medicijnen moet gebruiken om zwanger te kunnen raken?

Hoi Elmo, jij gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!

7. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Welkom!

Share This Page