Dag, Twee jaar geleden ben ik ook lid geweest van dit forum, maar ik weet mijn nick niet meer. Nu ben ik er dus weer. Ondertussen is mijn dochter twee jaar en ik heb het gevoel dat ik weer zwanger ben. Ik ben drie maanden Nuvaring-vrij, maar we waren nog niet echt bezig. Deze maand onvoorzichtig geweest en ik heb dezelfde klachten (tussen aanhalingstekens natuurlijk) als met mijn eerste zwangerschap. Ondertussen ben ik nu vier dagen over tijd, dus spannend!
Ik wil wel testen, maar vind de spanning ook wel leuk (ik weet het, twisted). Maar ja, dan is de teleurstelling er nog niet. Wat zijn goedkope (goede!) test eigenlijk? Ben hier al aan het zoeken, maar vind het nog niet. En bedankt voor je welkom natuurlijk.
Ik heb de testen via deze site besteld. Hier is de link daarvan http://www.matcare.nl/ Maar je kunt ook de testen van de kruitvat nemen die zijn ook prima, sommige meiden van dit forum hebben daar ook mee getest en vonden ze ook fijn en niet duur. heel veel succes met testen, laat je het weten als je getest hebt? Liefs wolly
Ik heb getest en (ik durf het bijna niet te zeggen): ik ben zwanger! Mijn man reageerde ook heel leuk, eigenlijk wil ik het nog aan niemand vertellen maar toch ook weer wel. Aaaaaaaaaaaaaaaaah!
Dank jullie wel! En ja, een oktober-mama. Gelukkig niet hoogzwanger in de zomer (nou ja, bijna wel geloof ik). Ik vind het zo leukkkkkkkkkkkkk! Heb de huisarts gebeld, ik stond bijna op mijn kop van plezier. Joepie! EN nu aftellennnn. Ik ga even een leuke ticker zoeken (hebben jullie tips?) Bedankt voor de welkom ook en jullie lieve reacties.
Ik heb hem eerst bij lilypie.com weggehaald. maar heb nu een beebiesite aangemaakt, dus daar heb ik de banner weg! geloof het maar dat je zwanger bent! Ik kan me voorstellen dat je opd e kop staat van blijheid. Dat had ik vorige week ook, kon het wel van de daken schreeuwen hihi!