Hoi hoi! Even voorstellen: Marjet, 24 jaar, sinds september getrouwd met heel lieve en geweldige man Matthijs. We zijn nog niet echt bezig met zwanger proberen te raken, maar toch vind ik het elke maand weer spannend. We gebruiken alleen condoom (ik kan niet tegen de pil en we krijgen 200 condooms per jaar gratis vd verzekering!) en sja dan is de kans toch net even iets groter. Ik zou het ook niet erg zou vinden, maar Matthijs vindt 't nog wel wat vroeg en wil nog even genieten van het man en vrouw zijn, zonder kids. Heeft iemand hier ervaring mee: dat de één sneller wil dan de ander? Wat trouwens ook wel van invloed heeft op mijn kinderwens, is dat er veel vriendinnen en schoonzussen zwanger zijn, dus helemaal objectief ben ik niet... m'n emoties nemen toch een loopje met me als ik al die mooie ronde buiken zie! Dat is in het kort onze situatie, maar vooralsnog is het geen (groot) discussiepunt tussen ons. We zijn nog jong! Liefs, Marjet
Welkom Bij ons was de situatie andersom. Ook vorig jaar getrouwd, maar hier wilde mijn man al wel een kindje en ik nog niet! Maar nu sta ik er ook achter en gaan we in mei voor ronde 1 Gun hem even de tijd, dan komt hij er vanzelf wel mee wanneer hij het ook wil.