help zwanger!?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door verooo, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. verooo

verooo Nieuw lid

22 mei 2008
    4
    0
    0
    hallo ik ben vero en ik ben 16 jaar.. 2 en halve week gelede hb ik onveilige seks gehad met mijn vriend.. dat was op 3 april.. ik moest ongesteld worden op 5 april en ben uiteindelijk ongesteld geworden op 6 april.. toen ben ik begonnen met de pil en dacht ik niet meer dat ik zwanger zou zijn omdat ik ongesteld was geworden.. maar hb ik gelezen dat je wel zwanger kunt zijn en gewoon ongesteld kunt zijn! in het begin was ik heel misselijk en ik ben 11 dagen lichtelijk ongesteld geweest waaronder 4 wat erger.. maar nu 2 en halve week later heb ik toch een test gedaan die was negatief, want ik werd steeds erger moe en moest veel naar de wc, ook heb ik last van een stekende pijn in mijn onderbuik.. maar heb ik deze test te vroeg gedaan? En kan ik alsnog zwanger zijn? ik weet echt niet wat ik moet doen.. mijn eerste strip loop deze maandag af moet ik afwachten of ik ongesteld word en dan nog een test doen? deze week heb ik ik ook examens.. maar ik weet nie of deze symptonen bij stress horen..

2. mona23

mona23 Niet meer actief

hallo Vero,

Als je 3 april onveilig hebt gevreeën en op 6 april ongesteld bent geworden dan is de kans ienimienie klein dat je zwanger bent. Je bent het vruchtbaarst tussen dag 10 en 18 na je laatste menstruatie. Dit is bij jou allang geweest. En als je de pil slikt dan heb je geen eisprong.
    Het komt zeer zelden voor dat je zwanger bent als je gewoon ongesteld wordt. Ik denk eerder dat het examenstress is.
    Als je het zeker wilt weten dan zou ik op de dag dat je weer ongesteld wordt een test doen.

Veel succes met je examens en houdt je hoofd erbij.

3. mona23

mona23 Niet meer actief

p.s het heeft geen zin om je vraag overal te plaatsen, dit wordt verwijdert. Als je je vraag een keer stelt dan wordt hij ook wel beantwoord.

4. Niet meer actief

Hoi Verooo,

Het kunnen ook bijwerkingen van de pil zijn...
    Je lichaam moet daar ook aan wennen...
    Al je op maandag de laatste pil van je strip neemt, dan zou je 2dgn later ongie moeten zijn.

Veel succes met je examens!

5. nenny

nenny Actief lid

9 jan 2008
    215
    0
    16
    student
    enkhuizen
    nou ik denk ook niet dat het mogelijk is :)
    ik heb ongeveer de zelfde situatie gehad en ook dat ik een dag later ongesteld werd, maar er was niks aan het handje :)

Deel Deze Pagina