hoi allemaal ik ben debbie 26 jaar oud en probeer al ander half jaar zwanger te raken me vriend en ik hebben en stressvolle tijd gehad maar nu is alles weer redelijk rustig. ben nu al ruim 7weken overtijd en ben vorige week maandag naar de dokter gegaan (na dat ik ook al 5testen had gedaan en die toch steeds negatief aangeven)omdat ik gewoon zekerheid wil zeker omdat we al zo lang bezig zijn met zwanger worden. nu moet ik 12 juni naar de gynaecoloog toe vind het allemaal heel spannend ik hoop zo dat het nu eindelijk raak is maar aan de andere kant wil ik ook niet te veel hopen met de angst dat het straks weer een teleurstelling. ps waar halen jullie die leuke balkjes vandaan met daarop ...overtijd? groetjes en veel liefs debbie veel suc6 meiden met jullie zwangerschap en zwanger worden
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk hoef je niet lang meer te wachten. Liefs wolly
dank je ik snap die banners echt niet ik vul in waneer ik voor het laast ongesteld ben geweest en krijg ik te staan dat ik 28 dagen overtijd ben terwijl ik 7weken overtijd ben? hoe moet ik dit in vullen dan?
dat heb ik gedaan ik ben op 12 april voor het laaste ongesteld geweest het stopt enamelijk 2dagen later al weer tot die tijd ben ik niet meer ongesteld geweest er komt steeds 28dagen te staan
Je pakt de 1ste dag wanneer je ongi is begonnen, bijvoorbeeld: 01-06 t/m 05-06 was je ongesteld dan vul je 01-06 in. Dat is dus de datum wanneer je de 1ste dag ongi ben geworden.
heb ik gedaan er staat nu dat ik 35dagen overtijd ben klopt toch niet?! sanp er echt geen sars van hahaha
Bedoel je die 28 dagen wat er achter die datum komt te staan als je die invult? Want dat zijn de dagen die je in moet vullen van hoelang je cyclus ongeveer duurt, en die staat standaard op 28 dagen.
Welkom en veel succes met zwanger worden! Hopelijk kan de dokter jullie meer duidelijkheid geven binnenkort, en is het inderdaad raak. Groetjes, Wendy
ik zou moregen 8weken overtijd zijn dat zijn 56dagen ik vul het goed in maar komt elke keer wat anders te staan
dat is het nou juist het is zo onregelmatig geweet dat afgelopen tijd 12april ongi geworden 14april stopte het das maar 2dagen dat kan ik daar niet in vullen maar ik was normaal altijd ongeveer 5dagen ongi en altijd 28 dagen maar als ik dat invul klopt het nog niet
Het kan miss komen omdat je de cyclusdagen anders hebt staan, die moet je invullen waar nu standaard 28 staat (achter de datum die je ook in moet vullen. Nu heb je miss je langste cyclus aangehouden en dan kan het wel kloppen dat ie nu dan niet goed zou staan.
ik heb nu ingevuld 12-4-08 en 28 dan zou het nu klopen maar nu staat er toch weer 28 pf wat een gedoe zeg
Wat je ook kan doen is dan het gemiddelde nemen van je cyclus. Die banners zijn ook niet precies het is een indicatie. Tenzij je een hele regelmatige cyclus hebt.
Als je alle cyclussen bij elkaar bekijkt van jou, dan pak je het gemiddelde ervan. Even een voorbeeld: 28-30-33-27-31-34 Dan zou ik dus 32 kiezen.