Hallo allemaal, Ik ben sinds vandaag nieuw geregsiteerd op deze site. Ik heb op 2 mei mijn spiraaltje laten verwijderen en wil graag na mijn volgende menstruatie over 3 weken zwanger worden. Vind het allemaal superspannend! Groetjes, Sanne
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Hoi Sacha, Ik werd direct 2 dgn na verwijderen van de Mirena ongesteld. Ik heb tijdens de Mirena eigenlijk amper menstruaties gehad dus wist ook niet of het ook echt op de juiste tijd kwam dat ik onegsteld werd. Precies 4 wkn later werd ik weer ongesteld dus vlgs mij heeft de Mirena de normale cyclus niet beinvloedt. Dat wordt ook altijd wel gezegd maar vond het toch een prettig idee om een tijdje voordat ik zwanger wil worden de Mirena te laten verwijderen. Wat zijn jouw ervaringen met de Mirena? Groetjes, Sanne
Ik heb sinds 26 mei mijn spiraaltje eruit en ben nog steeds niet ongi wou dat het bij mij ook zo snel was geweest ben zelf ook niet ongi geworden toen ik de mirena in had. Ohja Welkom en succes met zwanger worden Groetjes Nadine
Ik heb na 2 dagen een hele hele lichte vloeiing gehad. Bijna te verwaarlozen. (dus of dit ongesteldheid is vraag ik me af) Mijn spiraal is op 2 juni verwijderd. Heb nu wel last van mijn klieren in mijn borsten verder voel ik nog niks. Ik heb de mirena 4 jaar gehad, heb met inbrengen een aantal dagen last van mijn onderbuik gehad en verder ben ik nog 1 x ongesteld geweest en daarna niet meer. Ik heb het verder dus als zeer prettig ervaren. Groetjes Sacha