Hoi allemaal, Iemand wees mij op dit forum, waardoor ik hier een beetje heb zitten snuffelen. Ik kan zeggen dat het er echt goed uitziet! Ik ben 29 en ben 13 jaar samen met mijn lief. Wij wonen lang en gelukkig samen. Sinds vorig jaar april proberen wij in verwachting te raken. Maar tot op heden nog geen teken van een zwangerschap. Alhoewel...ik moet nog ongesteld worden. Morgen naar de gyn. misschien weet ik dan meer. Ik hoop hier vaak te zijn. Liefs Broddels
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Succes morgen bij de gyn. Liefs wolly
Broddels, van harte welkom hier en het is erg verslavend, dus we zien je vast vaker hihi Succes bij de gyn en met zwanger worden!
Heey Broddels, Ik weet het niet zeker, maar volgens mij ken ik jou al van het flairforum, dat zomaar ineens stopte..... Ik was daar Poltsje.... En ik zie dat je zwanger bent! Gefelicitteerd! Toevallig heb ik vandaag nog even op het flairforum gekeken of je daar nog ergens was, was wel benieuwd hoe het met je ging. Ik heb gisteren getest, veel te vroeg, maar wel positief! Sta nog te shaken!