goede morgen/middag/avond en voor de mensen die dit in de nacht lezen ik ben een meisje van 24 jaartjes jong ik heb bijna 5 jaar een relatie met een 34 jarig jonge man ik heb de ziekte van crohn en vele operatie's achter de rug en we zijn al zeker 15 maanden bezig om zwanger teworden tot heden helaas ik hoop tot het met een beetje hulp van andere wel lukt! heb jij/u vragen ? vraag ze maar gerust
welkom, veel succes met zwanger worden jammer dat het nog niet wil lukken, misschien eens overleggen met de huisarts of gyn?
hartelijk dank de huisarts wil niet echt mee werken op de een of andere manier ik heb 13 juli de nod als het wel zo is dan ga ik naar de ha ik hoop echt tot het gelukt is mijn vriend zegt van wel want ik moet veel plassen en heb pijnlijke borsten ze zijn groter geworden en wel eens zo op de een of andere minuut chaggie dus ik ben benieuwd zo niet dan moeten we de molen in de chirug heeft het eigenlijk al gezegt maar er zijn nog geen testen gedaan voor het kijken of ik zonder hulpkan zwanger worden xx
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
hartelijk dank iedereen ik moest vandaag voor een mri de chirurg zei het kan geen kwaad als je zwanger bent (maarja we moeten nog 5 dagen wachten) dus daar aan gekomen gevraagt of ze een zwangerschap kunnen zien helaas mevrouw dan mag de mri niet door gaan ook al is het niet zeker of u wel of niet zwanger bent dus ik ga straks ff de chirurg bellen en ff lekker flink schelden met zijn het kan geen kwaad xxxjes
Jeetje. Dat is niet handig. Welkom in ieder geval op dit forum. Succes met zwanger worden. Als ik jou was, zou ik gewoon een doorverwijzing vragen/eisen van je huisarts.
helaas gisteren ongie geworden ik was shaggie normaal zit ik rond de 31 dagen nee nu toevallig ongeveer 27 dat is jaren lang niet voor gekomen dus maandag bellen naar de huisarts tot hij me maar een handje helpt of idd zoals prinses zegt door verwijzen ik weet tot ik jong ben 24 maar ik wil al lang een kindje ik weet een kind neem je niet maar je krijgt um thanks iedereen xxjes jessica