Hoi, ik ben 25 jarig meisje en ben een beetje in de war... Ben sinds oktober 2007 gestopt met de pil, zodat we konden beginnen werken aan onze kinderwens. Vorige week was ik een week over tijd en d8 dus dat het eindelijk raak was, maar niet dus, mijn test bleek negatief te zijn. Ondertussen ben ik al 14 dagen over tijd, dus heb deze morgen opnieuw een test gedaan en die was alweer negatief! Vraag me dus af of het kan dat ik toch zwanger ben desondanks de 2 negatieve testen... Voel me wel anders de laatste 2 weken: moet veel plassen, heb geregeld pijn in mijn onderbuik en voel me vaak moe na een dagje werken. Desondanks de 2 negatieve testen hoop ik nog stilletjes steeds dat ik zwanger ben...Kan dat wel of zet ik dat beter onmiddellijk uit mijn hoofd? Gr
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Om eerlijk te zijn zou ik het niet durven zeggen of je zwanger zou zijn ja of nee. Miss dat je naar je huisarts kan gaan en dan vragen om een bloedtest daaruit kunnen ze eerder zien of je HCG in je bloed hebt. Liefs wolly
welkom op de site en veel babbelplezier ik heb hhet in het verleden wel meegemaakt toen heb ik nog week gewacht en werd het nog niet toen heb ik inwendig onderzoek gehad bij huisarts en me baarmoederwas toen opgezet zwanger dus en is met blood proef toen ook bevestigt