Heeey hallo alle zwangere dames. Ik ben nieuwe hier, dus even voorstellen dacht ik dan maar.. Ik ben 18 jaar oud, 3 jaar geleden ben ik al eens zwanger geweest maar heb toen helaas een missed abortion gehad, met heel veel pijn en moeite heb ik me daar over heen gezet, we zijn nu 3 jaar verder en de zwangerschaps test is positief, over een halfuurtje de eerst echo, om te kijken hoe ver ik ben aangezien ik sinds 7 januari al loop te vloeien, naar mij idee was dit gewoon mij menstruatie naar veel aandringen van mijn beste vriendin, heb ik toch maar even een test gedaan, en binnen 2 minuten sprong de uitslag eruit, niet zoals 3 jaar terug maar een licht streepje, maar een hele dike vette!! Loop heel erg in dubio, eerst maar even afwachten wat de echo doet vanmiddag.. spannend!!! Groetjess!!
Helaas kwam uit de echo dat het vruchtzakje leeg was, weer een enorme klap om te verwerken, had me er al zo op verheugt, weet dat ik dat ook niet had moeten doen, maar stiekem had ik het allemaal weer helemaal voor me gezien.
ach meiske toch! heel veel sterkte!!! ik weet hoe je je voelt, ik heb net mijn eerste miskraam achter de rug. xxx