Mijn naam is Men, ik ben 34 jaar en we zijn er vanmiddag achter gekomen dat we weer zwanger zijn! Allemaal erg spannend. Zeker omdat ons eerste kindje 6 weken na zijn geboorte is overleden. Nou, iedereen veel succes met zwanger worden, of het zwanger zijn. Tot mails. Groet, Men
Welkom hier op het forum! En gefeliciteerd met jullie zwangerschap... Dit word zeker spannend na dat grote verlies Probeer er toch maar lekker van te genieten!
Hoi men Welkom en veel kletsplezier toegewenst. Zo te zien is het gelukt met voorstellen(je vroeg erna bij iemand anders in het voorstel rondje). Gefeliciteerd met je zwangerschap, en probeer er van te genieten. Liefs wolly
Hallo Men, Ik zie dat het gelukt is met voorstellen, welkom! Geniet van je zwangerschap, ondanks het grote verlies... Hartelijks, Lielie
welkom en veel plezier van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.. liefs petra en demi
welkom en van harte met je zwangerschap. wat vreselijk moeilijk om je kindje zo jong te moeten verliezen.