Hallo allemaal!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Muts1987, 23 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muts1987

Muts1987 Nieuw lid

22 okt 2017
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Hierbij ook even mijn voorstelrondje.

Mijn naam is Brenda en ik ben 29 jaar oud. 29 september zijn mijn partner en ik getrouwd en nu ben ik ook gestopt met de pil.

Het zal allemaal lichamelijk een beetje spannend zijn, aangezien is al vanaf mijn 22e wordt gecontroleerd op baarmoederhalskanker en eierstokkanker, omdat dit in de familie veel voorkomt. Gelukkig kreeg ik in augustus te horen dat alles nu 2 jaar schoon is en er op dat gebied dus geen belemmeringen zijn om aan kinderen te denken.

2 oktober heb ik mijn laatste pil genomen, daarvoor eigenlijk al niet zo heel nauw meer genomen met slikken de laatste weken omdat ik wist dat ik toch zou gaan stoppen. Nu heb ik sindsdien alleen nog helemaal geen bloeding gehad. Mijn partner denkt dat het misschien al raak is, maar ik wacht nog even af met juichen tot volgende week.

Groetjes Brenda

2. deesjuh

deesjuh Niet meer actief

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welkom! En wat leuk dat jullie voor een 1e kindje gaan.
    Veel succes.

4. Merel94

Merel94 Lid

20 okt 2017
    16
    6
    3
    Vrouw
    Welkom, Brenda! Ik ben ook nieuw, maar wil je vast veel succes en geluk wensen :)

Ik zit zelf ook in de eerste ronde en hoop ook heel erg dat het nu al raak is. Fingers crossed!

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

6. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Welkom Brenda! Jeetje, gelukkig dat alles schoon is nu en niks jullie droom nog in de weg mag staan! Wie weet is het al zover.. Spannend! En als dit helaas niet het geval is, hoop ik dag jullie droom snel mag uitkomen! ♡

Deel Deze Pagina