Hallo allemaal, Hierbij ook even mijn voorstelrondje. Mijn naam is Brenda en ik ben 29 jaar oud. 29 september zijn mijn partner en ik getrouwd en nu ben ik ook gestopt met de pil. Het zal allemaal lichamelijk een beetje spannend zijn, aangezien is al vanaf mijn 22e wordt gecontroleerd op baarmoederhalskanker en eierstokkanker, omdat dit in de familie veel voorkomt. Gelukkig kreeg ik in augustus te horen dat alles nu 2 jaar schoon is en er op dat gebied dus geen belemmeringen zijn om aan kinderen te denken. 2 oktober heb ik mijn laatste pil genomen, daarvoor eigenlijk al niet zo heel nauw meer genomen met slikken de laatste weken omdat ik wist dat ik toch zou gaan stoppen. Nu heb ik sindsdien alleen nog helemaal geen bloeding gehad. Mijn partner denkt dat het misschien al raak is, maar ik wacht nog even af met juichen tot volgende week. Groetjes Brenda
Welkom, Brenda! Ik ben ook nieuw, maar wil je vast veel succes en geluk wensen Ik zit zelf ook in de eerste ronde en hoop ook heel erg dat het nu al raak is. Fingers crossed!
Welkom Brenda! Jeetje, gelukkig dat alles schoon is nu en niks jullie droom nog in de weg mag staan! Wie weet is het al zover.. Spannend! En als dit helaas niet het geval is, hoop ik dag jullie droom snel mag uitkomen! ♡