Overmatig braken

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Zwangerhopeloosberoerd, 5 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangerhopeloosberoerd

    5 mei 2019
    4
    1
    3
    Vrouw
    Hallo, ik ben nu 9 weken zwanger. Vanaf week 6 begon ik alles uit te braken. Mijn drinken, eten.. nu heb ik dat nog steeds.. nu ben ik ook sneller duizelig, moe en veel hoofdpijn. En heb ik zelfs zere ogen gekregen. Nu heb ik het gevoel alsof ik afval.. plassen doe ik ook al minder. Herkent iemand dit? Heeft er iemand een tip, of tips?
     
  2. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Ik zou de huisarts bellen.
     
  3. fruitcoctail

    fruitcoctail Niet meer actief

    Dit!
    Mogelijk dat je last hebt van HG en daar moet wel actie op worden ondernomen
     
  4. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Huisarts en of verloskundige inschakelen
     
  5. Zwangerhopeloosberoerd

    5 mei 2019
    4
    1
    3
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties. Ik heb vandaag de dokter ingelicht. Ik heb nu nieuwe zetpillen gekregen. Deze moet volgens de dokter wel werken. Dus ik hoop het maar!
     
    fruitcoctail vindt dit leuk.
  6. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Idd naar de huisarts Hopelijk helpen de pillen snel.

    Probeer te ontdekken wat je een beetje binnen kan houden.
    Bij mij was het peer. :)
    En rijstwafels in de tas.

    En ja je kan afvallen ik woog nog maar 45 kg met 14 weken zwangerschap en kotsen :|
     
  7. Zwangerhopeloosberoerd

    5 mei 2019
    4
    1
    3
    Vrouw
    Ja het voelt ook alsof ik mensen in de weg zit, omdat ik niks binnenhoud en in daardoor slap word en snel duizelig. Dus koken is voor mij al zwaar. Ik ga proberen wat wel blijft zitten
     
  8. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Is al tijd geleden voor mij maar koken ook bah al die luchtjes, mijn maag keerde zich alweer om dan...
    Fruit stonk niet zo, glibberde makkelijk naar binnen en bevatte wat suikers waardoor minder slap voelde
    :thumup:
     
  9. Zwangerhopeloosberoerd

    5 mei 2019
    4
    1
    3
    Vrouw
    Ja klopt alles stinkt, niet normaal
     

Deel Deze Pagina