hallo, ik had gister ongesteld moesten worden. niet geworden. het zou vandaag nog kunnen komen. maar ik heb geen menstruatiebuikpijn, mijn bortsen doen niet overdreven pijn, en ik heb af en toe van die vlagen krampen in mijn buik, links en rechts. zou ik dan toch zwanger kunnen zijn? en wanneer zou ik nog een keer testen, als ik vandaag nog niet ongesteld wordt? groetjes lieve
Ik zou morgen dan testen met ochtendurine. Waarom zou je niet zwanger kunnen zijn, vaak heb je ook een beetje ongipijn als je zwanger bent. heel veel succes. Groetjes, Elvira
Idd, had ook ongi-krampen toen ik zwanger bleek te zijn, en had zelfs ook beetje bloedverlies. Zou idd morgenvroeg testje doen Suc6 met testen Laat je het wel weten?
ik ben vandaag ook nog niet ongesteld geworden. ik ga morgenvroeg testen. ik heb vlagen van misselijkheid, steken in mijn zij. ik dnek wel dat ie positief is. ik laat het je weten. groetjes lieve
ik heb vanochtend getset, maar nog steeds negatief en geen menstruatie. wat moet ik nou? groetjes lieve
helaas, ik ben zaterdag 26 jan ongesteld geworden. op naar de volgende ronde. ik wordt er een beetje moe van. maar ja niks aan te doen. groetjes lieve