Mijn naam is Sjoef, dat is natuurlijk niet mijn echte naam Ik ben 26 jaar en ben nu net iets langer dan een jaar getrouwd. Mijn man en ik hebben een kinderwens, alleen het een en ander laat momenteel niet toe hieraan te beginnen. We zitten in een verbouwing van ons huis en het lijkt ons daarom niet goed om nu al zwanger te zijn (met alle rommel, stof en stress van de verbouwing). We hopen ergens in februari of maart 2011 klaar te zijn. Daarna op vakantie (safari-tour) en dan is het de bedoeling met de pil te stoppen. Ik vond dit forum en het leek me wel leuk me alvast in te lezen en mee te praten met andere vrouwen (en misschien ook mannen als die hier zijn aangemeld) over kinderwensen en alles wat daarbij komt kijken. Groetjes, Sjoef. PS: ik heb een hartoperatie gehad toen ik 5 jaar was. Voor mij is het ook nog de vraag of ik wel zwanger mag worden. De arts heeft na mijn operatie tegen mijn moeder gezegd dat ik gewoon kinderen zal krijgen, maar ik wil toch even voor de zekerheid alles laten controleren en kijken of het voor mij of het kindje geen gevaar zal vormen.
Welkom! Hopelijk mag je zwanger worden en ik duim voor jullie! En inderdaad verbouwingen en een zwangerschap zijn een hel om samen te hebben, ik spreek uit ervaring. Liefs, Youngmom
Dank jullie wel lieve dames! Youngmom, ik zie dat je zwanger bent van je tweede tweeling! Gefeliciteerd! Hoop dat alles goed verloopt!