Hallo allemaal, Graag stel ik mijzelf even voor, ik ben Nina (30) en mijn vriend en ik proberen voor de 1e x zwanger te worden. Vanwege de drukke baan van mijn eega is het soms moeilijk om gericht te daad te doen, vaak beperkt het zich noodgedwongen tot alleen in de weekenden..... Maar goed, pas sinds december zijn we er eigenlijk all the way voor gegaan. (pil slik al jaren niet meer, condoom hebben we dus laten liggen)Volgens mij was het toen een soort van raak want heb eigenlijk de hele cyclus rare ongipijn gehad, menstruatie bleef een paar dagen uit, helaas toch ongi geworden, erg heftig en op één van de laatste dagen verloor ik soort van zachtroze flubber/propje...toen was het hevige bloeden ook gelijk over. Ben naar een verloskunidge praktijk gegaan en de foto's ervan laten zien (erg smakelijk... [-X ) en zij vermoedde dat het een pril begin kan zijn geweest van een zwangerschap. Gaf me wel een raar en vreemd gevoel. De menstruatie daarna was gewoon zoals ik het gewend ben. Nu zit ik te wachten op m'n menstruatie, heb even gekeken wat mijn gemiddelde cyclus is en ben pas 1 dag over tijd. Heb geen van de verschijnselen die ik hierboven beschreef of andere verschijnselen die met een eventuele zwangerschap gepaard kunnen gaan. Ik heb enkel last van m'n darmen, flatulentie wil ik het niet noemen, maar eind vorige week en het afgelopen weekend last van rommelende darmen met diaree tot gevolg (ook al zo smakelijk...[-X sorry). 2 dagen daarna weer normale stoelgang en nu, as we speak, rommelt het weer. Nu heb ik altijd wel rommelende darmpjes bij m'n menstruatie, maar ik heb dus nog geen ongikrampjes zegmaar die ik altijd wel waarneem. Ik wil niet vooruit hopen zegmaar, maar het laat me niet los, ben ik wel ben ik niet zwanger....zucht. Misschien blijft ongi wel uit omdat ik er teveel over nadenk? Iig, jullie hebben gelijk mijn verhaal nu gelezen en ik ga vanavond eens lekker het forum doorspitten. Groetjes, Nina