Hallo

Discussion in 'Even voorstellen' started by Juusjuh, Jan 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juusjuh

Juusjuh Lid

Jan 25, 2012
    5
    0
    0
    Ook ik heb vandaag aangemeld op deze website na een tip van een vriendin.

Ik ben een jonge dame van 28 jaar en woon in Limburg. Sinds aantal weken ben ik gestopt met de pil, al is dit niet zoals iedereen die zwanger wilt worden.

Een klein beetje geschiedenis, 2 jaar geleden was erg dik en werd steeds dikker. Ik werd er echt moe van en wou drastische stappen ondernemen (maagband) mijn huisarts rade dit af en is allerlei bloedonderzoeken gaan doen, toen is hij erachter gekomen dat mijn hormoonwaarde erg hoog was.

Na wat onderzoeken is gebleken dat mijn hypofyse teveel hormonen aanmaakt (prolactine, wordt gebruik voor borstvoeding e.d.) na wat medicijnen gebruik ging het stukker beter na 2 jaar medicijnen gebruikt te hebben, bleek deze kleine tumor (goedaardig) niet weg gaat door de medicijnen, mijn dokter wou nog langer afwachten.

Echter sinds 1,5 jaar heb ik een lieve vriend en wil heel graag kinderen van hem, de alarm bellen zijn gaan rinkelen bij mijn arts en ben doorverwezen naar een academische ziekenhuis. Dat was drie weken geleden. De arts wou dat ik stop met de pil zodat ze kon zien hoe me lichaam erop reageerde. Me vriend vond dit een goed idee en kinderwens is er.

Aankomende vrijdag moet ik terug voor de laatste paar resultaten, maar me vriend staat er volledig achter dat ik gestopt bent met de pil en dat we gaan proberen om zwanger te worden.

Vroeger zei ik altijd ik wil geen kinderen, maar nu heb ik het liever vandaag dan morgen.

Ik hoop op een gezellig tijd op dit forum.

2. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

Oct 18, 2006
    462
    0
    0
    Hoi Juusjuh,

Welkom hier op het forum, en hopelijk mag je je snel aanmelden op het "zwanger" gedeelte van deze site.

Groetjes Kleinduimpje ;)

3. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom op het forum ;)

4. dream4

dream4 Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,749
    0
    0
    welkom & heel veel succes met zwanger worden !

5. Juusjuh

Juusjuh Lid

Jan 25, 2012
    5
    0
    0
    dank jullie wel, wordt zeker wordt vervolgt

6. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    welkom

7. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Spannende tijden!
    Hopelijk is jullie vlug een mooi wondertje gegund!
    Veel forum plezier!

Share This Page