Wie heeft er nog leuke filmpjes/fragmenten waarom je kunt lachen? Als ik even een dipje heb en ik kijk een grappig filmpje kan ik weer helemaal opbeuren De bedoeling van dit topic is dus dat je er vrolijk van wordt! Hier eentje waar ik niet meer van bij kwam: Classic snack: dozijn eieren - RTL.NL
Ik kijk ook zo nu en dan naar deze filmpjes.... Ze zijn soms echt grappig. Beelden die gewoon uitgezonden zijn zie je nu terug en valt het dan op wat ze dan zeggen of doen.
Niet echt humor, maar het zal je zeker vrolijk maken (heb het al tig keer gezien en wordt er iedere keer emo én blij van, met geen enkel ander liedje heb ik dat zo fel): YouTube - JK Wedding Entrance Dance
Dat is een goeie Female, daar wordt ik ook idd altijd vrolijk en emotioneel van, geen idee waarom dat laatste maar goeie tip
Ik dacht...hoe kun je daar nou emotioneel van worden (terwijl ik heel wat af jank de laatste tijd) maar toen kwam de bruid als laatste en kwam het hier ook, haha! Leuk filmpje, De 1e van TS ga ik nu kijken!
Haha die is inderdaad geweldig loesie wat superschattig!! Die vooraan met dat duimpje denkt het zal allemaal wel