Geen hol aan. Sowieso die SBS6 programma's, alleen die aankondiging al. "De show waar heel Nederland op wacht " " Hilarische show, dé tophit uit Japan" Bladiebladiebla, nee bedankt.... Ik ben er dan al klaar mee
ja vond het idd wel een grappig programma, gewoon lekker flauw. vond achteraf die aankondiging wel weer wat overdreven, maarja das sbs
Wat een saai programma... En die Hans kon echt niet mikken, zelfs zijn standbeen zette hij steeds fout..
Ik vind die uit china/japan of weet ik veel echt veel grappiger! Deze was vooral een paar bn'ners die zichzelf maar al te grappig vonden terwijl er niks gebeurde en echt haast 10 minuten voordat er weer een nieuwe 'muur' kwam. Kortom wij hebben het gekeken (omdat vriend het wilde zien) maar volgende keer voor ons niet meer hoor.
Ik wist ook niet wat het was, maar toen ik Gerard Joling las ben ik blij dat ik het niet gezien heb Wat is dat toch met die Gerard Joling en Gordon? Ik ben er echt wel klaar mee, het zijn twee enorm valse nichten..
Mijn vriend vind het ook geweldig, die kun je 8 huizen verderop nog horen lachen... Maar ik snap niet wat er nou zo grappig aan is?
Stomme programma Altijd weer die bnn'ers! Als ze nou even "normale" mensen dit laten doen en een beetje sneller Want bah dat gel*l steeds...
toch is het wel een goed bekeken programma... SBS scoort met Hole in the Wall - Privé - Telegraaf.nl [24 uur Actueel, ook mobiel] [prive]
Dat komt misschien omdat het de eerste aflevering was. Het is nu afwachten of de tweede aflevering ook zoveel kijkers trekt, dan kun je pas zien of het iets wordt. Ik hoop het niet, dat moge duidelijk zijn.
ik ben heel benieuwd inderdaad, of het blijft. Ik heb het niet gezien, we waren niet thuis, maar ik ergerde me van de week al zooo erg aan de reclamefilmpjes: Zit je NCIS te kijken, wordt dat ineens gestopt en breken ze in, voor een fimpje van h.i.t.w.. :x
Ik vond het een heerlijk programma, lekker gelachen Eindelijk eens een niet zo'n stom serieus programma, gewoon lekker je gedachten op nul zetten en lekker lachen
Ik heb het gekeken, soms gelachen.. maar over het algemeen vind ik het zwaar gaar.. ga er zeker geen 2de keer naar kijken