Ik bied aan The Original PIEP Pink (Nieuwprijs 39.95). In zeer goede staat, slechts 1 maand gebruikt! Voor baby's van 0 tot 3 maanden of gewicht van 2.5kg tot 5.5kg. Ook bied ik aan The Original MINI Red / Aqua (Nieuwprijs 49.95). Voor baby's van 3 tot 6 maanden of gewicht van 5.5 tot 7.5kg. Deze is geheel NIEUW! Ik heb hem alleen gewassen. Door de hitte hebben wij hem niet aan gedaan en nu bleek dat ze ook prima zonder puckababy slaapt. Hij is nu dus overbodig geworden. Redenen: - onrustig slaapgedrag - veel huilen, slecht eten, kort slapen, snel wakker - maaiende armpjes en ongecontroleerde bewegingen - behoefte aan meer geborgenheid - niet alleen willen of kunnen slapen - om strak inbakeren te voorkomen - niet strak in willen of kunnen bakeren - om strak inbakeren af te bouwen Voordelen: - niet te strak - niet te warm - 100 % ecologische katoen - uiterst eenvoudig & veilig - mooie kwaliteit - bekroond met de Baby Innovation Award - aanbevolen door vele baby deskundigen Doe een goed bod en we komen er wel samen uit.
Up! Bij ons heeft die echt heel erg geholpen! Onze dochter slaapt dankzij de puckababy van 21.00 tot 07.30!
Channie, vraagje, in de 'piep' zit een buikband, fixeert die ook de armpjes naar beneden, of zit ie echt alleen om de buik en kunnen de armpjes nog omhoog tot op schouderhoogte?
Mause die is echt alleen voor de buik, de armpjes liggen er naast zeg maar. Ze kunnen inderdaad de armpjes nog tot schouderhoogte bewegen.