Wil volgend jaar weer naar een bungalowpark, onze keuze is altijd geweest Landal 'het land van Bartje' in Drente wat een geweldig leuk park is voor de kinderen. Maar nu ik alleenstaand ben met volgend haar in plaats van twee dan drie kinderen wil ik verder kijken. Ben iemand die vroeg wil beslissen en boeken dus ben op zoek, neem wel altijd een huisje geen stacaravan. Vind het gewoon helemaal niks. Welk bungalowpark is bij jullie favoriet.
Hoe oud zijn je kinderen? Wij vonden landal landgoed 't Loo erg leuk dit jaar. Maar voor jou misschien wat te dichtbij? En de binnenspeeltuin is niet echt geweldig voor oudere kinderen (zeg maar vanaf 6) Verder wel een heel leuk activiteitenprogramma voor die kids. Een stuk verder weg in de Duitse Moezelstreek zit ook een geweldig oark, Landal Sonnenberg. Aardig binnenzwembadje. Op een steenworp afstand een prachtig buitenbad en op het park zelf een grote binnenspeeltuin.
Landal Coldenhove, Landal Rabbit Hill vinden wij fantastisch. Landal Port Greve is ook leuk, maar moet het wel mooi weer zijn.. is bij de kust....
De grote parken vermijd ik zoveel mogelijk. De huisjes die je particulier kan huren zijn veel goedkoper en vele malen schoner. Ik snap dat het met kinderen wel veel makkelijker is hoor een groot park, de grote parken hebben vaak een zwembad/speeltuin/animatieteam. Wij zijn zelf wel een keer op landal rabbit hill geweest. Tja de vloer plakte en overal lag stof maar het zwembad en de binnenspeeltuin waren erg leuk, evenals de konijntjes.
Hier toevallig vorige week bij rabbit hill geweest, hadden een erg netjes huisje. Het park was ook erg leuk voor de kinderen.