Mening over bungalow parken.

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Sandral, 29 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandral

Sandral Lid

26 okt 2014
    46
    0
    0
    Huismoeder en mama.
    Gelderland
    Wil volgend jaar weer naar een bungalowpark, onze keuze is altijd geweest Landal 'het land van Bartje' in Drente wat een geweldig leuk park is voor de kinderen.

Maar nu ik alleenstaand ben met volgend haar in plaats van twee dan drie kinderen wil ik verder kijken. Ben iemand die vroeg wil beslissen en boeken dus ben op zoek, neem wel altijd een huisje geen stacaravan. Vind het gewoon helemaal niks.

Welk bungalowpark is bij jullie favoriet.

2. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Rabbit Hill en Buitenhof de Leistert (de villa's zijn erg mooi!)

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Marveld in Groenlo is ook erg leuk

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.913
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hoe oud zijn je kinderen? Wij vonden landal landgoed 't Loo erg leuk dit jaar. Maar voor jou misschien wat te dichtbij? En de binnenspeeltuin is niet echt geweldig voor oudere kinderen (zeg maar vanaf 6) Verder wel een heel leuk activiteitenprogramma voor die kids.

Een stuk verder weg in de Duitse Moezelstreek zit ook een geweldig oark, Landal Sonnenberg. Aardig binnenzwembadje. Op een steenworp afstand een prachtig buitenbad en op het park zelf een grote binnenspeeltuin.

5. Sandral

Sandral Lid

26 okt 2014
    46
    0
    0
    Huismoeder en mama.
    Gelderland
    Mijn zijn 3 en 5 jaar oud, volgend zal er ook een baby bij zijn van 4 maanden.

6. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Landal Coldenhove, Landal Rabbit Hill vinden wij fantastisch.
    Landal Port Greve is ook leuk, maar moet het wel mooi weer zijn.. is bij de kust....

7. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    De grote parken vermijd ik zoveel mogelijk. De huisjes die je particulier kan huren zijn veel goedkoper en vele malen schoner. Ik snap dat het met kinderen wel veel makkelijker is hoor een groot park, de grote parken hebben vaak een zwembad/speeltuin/animatieteam.
    Wij zijn zelf wel een keer op landal rabbit hill geweest. Tja de vloer plakte en overal lag stof maar het zwembad en de binnenspeeltuin waren erg leuk, evenals de konijntjes.

8. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.421
    446
    83
    Limburg
    Hier toevallig vorige week bij rabbit hill geweest, hadden een erg netjes huisje. Het park was ook erg leuk voor de kinderen.

Deel Deze Pagina