Hey dames, Vorig jaar ben ik naar de jungle suite bij van der valk in vianen geweest en dat was echt waanzinnig mooi met een heel groot vierkant bubbelbad. Nou ben ik op zoek naar een suite die ook een groot bubbelbad heeft.. Ik heb al gekeken bij andere van der valk hotels, maar ze kunnen niet tippen aan de jungle suite of hebben een kleiner bubbelbad.. Heeft er toevallig iemand tips? Groetjes
de honeymoonsuite bij vd valk ook niet? ? Daar gaan wij overnachten op de dag dat we 1 jaar getrouwd zijn. Vond de foto's er waanzinnig uitzien met een grote ronde jacuzzi in het midden vd kamer.
Bruidssuite hotel Ara, van der Valk, in Zwijndrecht heel groot bubbelbad in het midden van de kamer en nog apart een sauna. Hotelkamers | Van der Valk Hotel ARA - Zwijndrecht | A16 afslag 23
Bruidssuite - Hotel Dordrecht ik zat nu ook even te kijken (voor onszelf) maar deze is misschien wel wat voor jullie? Wel weer wat duurder dan de jungle suite...
Hier een van der valk fan - we deden iedere maand een andere hotel thema suite tot de tweede geboren was.. We wouden nog graag naar de Reehorst 3D welness suite..
White honeymoon suite in v.d. Valk Houten! zo gaaaaf! Ook de suites in nieuwe v.d. Valk Dordrecht zijn gaaf met super groot bad.