vond het heel heftig en had medelij met t kleine meisje die kleine mop diaree door viese vlekken het viel me wel op dat t kindje er superschattig uitzag met haar lieve jurkjes maar tussen de lijmsnuivers groot worden echt heeeeel tries het deed me denken aan een reis in brazillie waar ook de kids met plastic zakken aan de rand van de weg lijm zaten te snuiven
ik zat te zappen, en toen kwam ik ook bij dat programma en heb het gekeken. idd erg zielig voor dat klein prulleke! tis triest! gelukkig dat je niet alles weet wat er over de wereld gebeurt.
al met al vond ik de moeder wle lief hoor...ze probeerde het wel.. vond het erg eng te zien hoe ze dat kindje waste bovem een plastic stoel...zo glibebrig
De film is op de site van Holland Doc te bekijken: Holland Doc - Karla's komst Er is daar ook een interview te lezen met de maker.
Heb hem net pas gekeken. Wat een mooie docu. Ik hoop dat het haar en haar kindje goed zal vergaan. Wel triest om te weten dat er natuurlijk miljoenen van dit soort gevallen zijn in dat land