Hoi meiden Ik zit nu op tlc een progamma te kijken genaamd world's oldest mum, Nou ben ik benieuwd of jullie dit ook kijken en wat jullie er van vinden? Ik vind het niet normaal dat iemand van 72 via ivf nog een kind wilt en daar dus ook mee bezig is
Die Jenny is echt oud ze loopt zelfs als een oud vrouwtje. .. en die vrouw in India.. een wonder dat het gelukt is maar ik vind het veel en veel te ver gaan. Hoe schrijnend de verhalen achter de mensen zijn zeker in India dat je dan als ongeluk beschouwd wordt.
Hoe verder we komen hoe erger het wordt....die Spaanse vrouw ziet er zelfs uit als 80 en kan eigenlijk niet voor haar kinderen zorgen. .. en is al overleden. ...
Wat ik vooral ook belachelijk vond was dat de arts in india vond dat de risicos niet tegen het geluk kon opwegen en dat hij vond dat je dan ook maar niet meer moest auto reiden of vliegen want dat zou net zo gevaarlijk zijn als op je 72ste een kind te krijgen Me vriend zat ook vol verbazing te kijken naar wat die arts zij in india
Ik denk dat het daar misschien een geldkwestie is.... afwijzen = geen inkomsten er melden zich alleen maar meer vrouwen aan...
Ja maar hebben hun dan geen waarde voor het leven? Ben blij dat ze er hier in nederland niet aan mee werken
De ene 72-jarige is de andere niet. Ik vind het heel erg oud, maar ik ga niet oordelen over wat ze in India doen, een heel ander land, met een heel andere cultuur, waar heel anders tegen leven en dood en ouderschap wordt aangekeken als in Nederland.
Ik had dit stukje over india die vrouw gezien op 'de 25 bijzondere moeders' Hier werd er bij verteld dat als je geen kinderen hebt dit een schande is. Zo iets was het. Vind t ook veeeul te oud..
Klopt dit zijn ongewild kinderloze ouders met een enorme kinderwens die tegenwoordig in vervulling kan gaan door ivf en het loopt er storm. Maar 72 is wel heel erg oud hoor. Die Engelse kon zelfs al niet meer normaal lopen en zag er al uit als 80. En ik weet dat een jonge moeder ook kam komen te overlijden maar die kans is veel kleiner.
Hopelijk hebben ze dan ook wel goed nagedacht over de verzorging voor hun kinderen als zij komen te overlijden.