Flash Forward nieuw?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Meril, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meril

Meril Bekend lid

3 mei 2008
    671
    0
    0
    Hi,

Ik zie allemaal voorstukjes van Flash Forward maar ik heb het idee dat ik het al eens gezien heb, of is dit een nieuw seizoen ofzo?
    Geheugen is echt een zeef na tweede kind, haha, dus wie weet het??

2. Leliana

Leliana Niet meer actief

Nee, dat is seizoen 1. Er is ook maar één seizoen gemaakt.
    Heel jammer want ik vond het erg goed. :(

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113

Ik ook maar hekaas bewezen de amerikanen weer eens geen smaak te hebben en dus helaas geen tweede seizoen, het is in 2010 al eens uitgezonden en nu dus weer.

Zo jammer tegenwoordig check ik eerst hoeveel seizoenen of er zijn voordat ik een serie ga kijken, het was toen echt erg Jericho, surface, flash forward alle leuke series stopten naar 1 seizoen en die domme csi waar ik niks aan vind worden tig afleveringen van gemaakt ;)

4. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Bij me vriend kwam het ook al zo bekend voor. Misschien dat er ooit iets soort gelijks is gemaakt? Of omdat we worden dood gegooid met de reclame:D

Maarrrr serieus weer een serie die maar een seizoen heeft.... Moet het nog steeds verwerken bij alcatraz.
    Denk je dat er eindelijk weer iets leuks op tv is/komt...zucht

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    veel series zijn ermee gekapt. flash forward, terra nova, alcatraz. allemaal goeie series en allemaal na 1 seizoen gestopt :(

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik heb deze ook al gezien, volgens mij een paar jaar geleden op een van de zenders. Zo jammer dat ze vaak al na 1 seizoen stoppen.

Deel Deze Pagina