Belachelijk he... Gelukkig hadden wij het opgenomen. Weer erg gelachen, Zaten weer hele goede tussen, maar ook veel humor. Mijn lach spieren hebben weer goed hun best gedaan.
Tja ik weet ook niet zo veel wat ik er over moet zeggen, misschien wilde ze graag weer eens op tv komen ?
Oh wist ik niet! Maar niet lullig bedoeld verder voor als ze dit leest. Vond het nogal opvallend/apart aangezien ik haar associeerde met babyboom! En ben misschien wat preuts ingesteld .
Ja ik ook, zat er al de hele tijd over na te denken. Ze heeft zichzelf wel goed voor joker gezet. Hopelijk komt ze hier even reageren. Ben wel benieuwd wat haar er toe heeft gebracht dit te doen.
Hoe kom je daar nou weer bij, de reden dat zij is geblokkeerd is helemaal niet fair en heeft niets te maken met dat ze aan het stoken was. Je brengt echt weer roddels in de wereld die nergens op slaan.
Precies! En buiten dat is ze alles behalve kansloos. Ik ken weinig meiden die zichzelf zo goed staande houden, zo lief zijn en gaan voor wat willen. Kunnen er hier een hoop wat van leren!