Ohhh Dan.... wat is hij lekker zeg .. ik word gek hier hahahaha! On-topic.. Die gasten waren echt goed !
Dan = LEKKER!!!! Mijn god... Vond Elastic echt super en die Sniggy (wie verzint zoiets) & Santios ook!
Wie zijn er gister door gegaan?? Wij zijn na t optreden van euhm.. Farid ( heb ik dat goed onthouden, die naam??) naar bed gegaan...
Alex en Jaqueline stonden tegenover Megan - Megan viel af en die 2 jongens - robotachtige act (heb je dan niet gezien denk ik) waren sowieso door... Adonis (die circus act) niet . Was de jury ook nogal verbijsterd over geloof ik.
Megan vond ik ook geen hol aan... hou al niet van jazz en op een of andere manier staat dat meisje me niet aan... Adonis niet.. sjit dat vind ik jammer.. die waren/zijn keigoed.. Maar dat danspaar ook.. Wel gaaf dat zij door zijn..
Ik had hetzelfde gevoel bij Megan... Ik was dan ook heel blij, dat Patricia koos voor Alex en Jaqueline. Zij moest deze keer de knoop doorhakken, omdat Gordon koos voor Megan en Dan voor het danskoppel. Ik verwacht dat Dan volgende keer mag beslissen . Ze koos het danskoppel onder het mom van 'Megan komt er toch wel' . Prima . Ik heb met dit soort zangers/zangeressen ook vaak zoiets van: Ga naar popstars / idols / etc... Ik vind het juist leuk dat er wat variatie in zit voor wat betreft de acts.
ik ben fan van elastic double ooh wat houd ik van dat popping/bugeloo !!!! zo gaaf om te zien!!! daar wil ik best voor betalen ja die DAN das gewoon een snoepje he! hahahah
Ja, Dan is leuk! En straks zit hij weer bij So You Think You Can Dance wat ik wel een geweldig programma vind. In tegenstelling tot HGT.