Holland got's talent 2010

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door wendelaa, 24 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Vanaf zondag 29 augustus, nog een weekje geduld dus. :D

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    een snoepje? knettersgeil zul je bedoelen

3. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Maar als jullie heel eerlijk zijn vinden jullie dan dat het rolstoeldans duo echt een enorm talent heeft of vinden jullie het gewoon een mooi, lief en romantisch stelletje?
    Ik vind het dansen zelf namelijk niet echt veel voorstellen maar ik vind het totaal plaatje wel heel lief, leuk en mooi. Maar ik weet niet of ik het Holland Got Talent waardig vind eerlijk gezegd, omdat het toch echt in mijn ogen om een giga talent moet gaan?

4. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

2 mei 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    megan is mijn oude oppasmeisje en had ook gehoopt dat z edoor zo gaan maar helaas....ze heeft hun ook niet nodig zonder hun komt ze er ook wel!!!

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Nou ik vind het toch wel extreem knap wat je allemaal zo probleemloos met een rolstoel kan doen :D

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik vind het wel heel knap, dat ze het zó over kunnen brengen... Dat moet je ook kunnen. Ze weten zich zó duidelijk te maken in hun dansen. Ik geloof dat dat ook is waar hun talent ligt. In het weten raken van mensen. Ze stralen echt..
    Muziek was natuurlijk ook érg goed gekozen. Qua dans had ik wel het idee dat het veel leek op de vorige keer.
    Maar ondanks dat ik dat al herkende, vond ik het wéér mooi.

En oke, misschien ben ik inmiddels wel minder onder de indruk van 'zangtalent' .
    Ik vond zelf overigens, dat de jury mooie worden sprak bij Megan, maar dat ze die woorden niet echt 'uitstraalde' ofzo, zagen meer mensen dit?
    Vond haar kleding overigens wél erg mooi... vooral dat jurkje... zonder dat het overdreven (voor haar leeftijd) bloot was ofzo.

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Helemaal mee eens. Ik weet wel zeker dat ik ze niet finale-waardig vind.

8. Yukl

Yukl Niet meer actief

Dat vond ik inderdaad ook :) Erg mooi!

9. Chloe

Chloe Fanatiek lid

zoo ik kon het niet beter verwoorden ;) ik drijf elke vrijdagavond bijna van mn bank af :D

10. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ben ik helemaal met je eens.. Maar moet eerlijk zeggen dat ik dat van het tapdansen ook vind..

begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel erg knap hoor, maar denk niet dat er voor zo'n show genoeg variatie zit in een riverdance, dus dan vraag ik me af of mensen niet gewoon vooral stemmen omdat het een klein schattig blond meisje is..

Maar daarentegen vind ik angelique (volgens mij ;)) met die opera act van de eerste live show, wel over ontzettend veel talent beschikken, maar als je dan maar blijft zeggen hoeveel drama je al in je eigen leven mee hebt gemaakt haak ik ook snel af;)

11. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik vind het rolstoel stel idd superlief maar kom op...ze zit in een rolstoel en wordt alleen maar rondgereden door haar partner. Dat is geen dansen en ook geen geweldig showvullend optreden. Puur op hun gestemd vanwege die rolstoel en omdat ze zo gek zijn op elkaar. Hetzelfde als met dat kleine meisje de vorige keer. Schattig hoor maar ik hoef er niet een avond naar te kijken. Maar ja Nederlanders zijn softies :D:D:D.

Ik vond het gister dan ook echt raar dat die Sniggy en Santos ( ofzo) niet doorgingen. Wat een entertainers!!

12. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Echt he!?!?

13. noukie89

noukie89 Niet meer actief

haha inderdaad ik zit echt als een slak achter de tv hahaha

maar ja ben gelukkig niet de enige;)

14. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Haha, ben dus niet de enige:p

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    mmmmmm, die stem alleen al...

16. adi

adi Niet meer actief

Hahaha en ik dacht dat ik de enige was die mijn man had wijsgemaakt dat ik de Hgt zo geweldig show vind, en ondertussen zit te kwijlen op die lekkere Dan ;)

17. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Hahaha! hier net zo!

"Dan" is yummie yummie! ;)
    En zijn stem...:D

Ga ook "so you think you can dance" kijken of course!!!

Ik vind het rolstoelkoppel en tapdansen ook niet finale waardig trouwens.

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    even nieuwsgierig: Wat maakt iemand dan wel finale waardig, wat maakt iets/iemand dan wel tot een 'talent' ?

Kijk, smaken verschillen natuurlijk, ik geef bijvoorbeeld niet zo veel om opera.
    En verder is het natuurlijk ook: Waar heb je verstand van? Ik denk persoonlijk als ik zie wat dat meisje, op deze leeftijd al kan, qua ierse dans, dat ze zéker talent heeft.
    Maar Ierse dans is natuurlijk een stuk indrukwekkender, als je 20 talentvolle kinderen bij elkaar hebt. Maar ik denk dat die moeilijk te vinden zijn in Nederland, zoveel kinderen met zo'n niveau.
    Dat haar moeder nu meedanst, maakt het al een stuk leuker om naar te kijken denk ik, dat benadrukt in mijn ogen het talent van het meisje, maar ze doet het uiteindelijk wél allemaal zelf.
    Maar zoals gezegd: Als je een podium vol hebt, zouden de kinderen misschien wél als talent/ finale waardig gezien worden?

En daarbij kan je natuurlijk in 2 of 3 minuten geen riverdance show laten zien...

19. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Nou ik vind dat rolstoeldansen nou niet echt geweldig. Het meisje doet eigenlijk niets en hij danst ook niet echt geweldig.
    Neemt niet weg dat ik het hartstikke lief en mooi vind om te zien, maar ik vind het geen talent nee. Overigens heb ik een tijdje geleden rolstoeldansen op Eurosport gezien en die stellen dansten écht veel beter.

Daarom vroeg ik mij af wat anderen ervan vonden. Ik heb namelijk zelf het idee dat er om andere redenen voor hen gekozen is en niet zozeer om het talent. Maar dat gevoel had ik inderdaad ook bij het riverdance duo (mama en dochter). Super schattig en natuurlijk ook wel knap, maar ik had het idee dat ze naar de finale mochten omdat ze het zo zielig vonden om te moeten kiezen.

20. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Maar op wat voor niveau was het rolstoeldansen op eurosport? Ik bedoel, als dat dat wk was ofzo, tja, dan snap ik dat die stellen beter waren. Waarom mee doen met een show als HGT als je al zover bent? (als dat overigens niet zo was: beschouw dit dan maar als ongeschreven :) )
    Ik las toevallig overigens ook (even in verdiept ;) ) dat het podium bij HGT , dus geen dansvloer is, maar een rubberen vloer. Dus ik zou me kunnen voorstellen, dat dat ook veroorzaakt, dat er qua snelle draaien enzo met de rolstoel, een stuk minder mogelijk is.
    Waar andere dansgroepen op die manier misschien nog met (of juist zonder) schoenen wat kunnen veranderen, is dat met een rolstoel wat moeilijker. Maar oke ;) : Ik heb verder niet zoveel kaas gegeten van rolstoeldansen dat ik het goed kan beoordelen.

En tja, qua emoties: Ik denk dat emoties wel meespelen, natuurlijk. Maar bij het ierse dansen, stonden natuurlijk 2 kinderen tegenover elkaar... Ik denk dat -waar mensen stemmen- kinderen altijd een streepje voor hebben....

(sorry moet nu stoppen ;) dochter zit inmiddels op schoot en dat maakt het typen wat moeilijk.. ze moet naar bed ;) )

heel kort: Ik vond de buikspreker, qua buikspreken óók érg goed... alleen inhoudelijk nu niet... M'n man zei al : Als hij iemand kan vinden die zijn reportoire schrijft, dan kan hij nog heel ver komen... maarja, moet je wel zo iemand vinden ;)

Deel Deze Pagina