Holland house rules nieuw seizoen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mama2bengeltjes, 5 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Denk het dus niet, team rood is erg berekenend, team groen staat ergens bovenaan in de totaal score en behoort tot 1 van de eerste team's die hun eruit willen spelen dus die gaan ze geen hoog cijfer geven (gaf ze zelf ook toe toen Daphne er was om wat tussentijdse beelden te laten zien)

Eigenlijk snap ik ook niet zo goed waarom er gevallen werd over het feit dat Garston op de laatste dag een beetje geholpen heeft door een paar deurtjes in een kastje te zetten. Het is niet zo dat hij bergen werk heeft verzet die laatste dag, hij heeft gewoon een beetje geholpen net als Sanne hun een beetje geholpen heeft door een paar stoelen naar binnen te sjouwen.

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ja, dat vond ik ook raar. Bovendien had die vloer die Sanne had uitgezocht beter erbij gepast.
    Zij is volgens mij ook niet erg slim, zoals rondom een stopcontact afplakken i.p.v. het stopcontact zelf en denken dat ze een blauw kastje geleverd hebben gekregen i.p.v. wit en niet begrijpen dat het beschermfolie is.

3. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

Ja daar heb je idd gelijk in, dacht ff niet meer aan dat tussentijdse beelden lol. Ja dat beetje helpen van gaston maakt echt niet uit hoor. Samen hebben ze toch ook t begin van de vloer in de woonkamer gedaan. Vond t wel gewoonweg belachelijk om die arme moeder die vloer te laten doen later. Ja ze is gevraagd en ze kan klussen idd, maar kom op nou.

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Vind ik ook hoor maar denk dat dit wel een heel stuk met gewoon menselijk zijn te maken heeft en dat er (sowieso 2) teams zijn die gewoon helemaal in de wedstrijd zitten en dus op geen enkele manier een tegenstander zullen helpen.

Ik zou mezelf gewoon kapot schamen als ik ergens in huis niets sta te doen terwijl een oudere vrouw op de knieën laminaat moet leggen

5. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.031
    2.392
    113
    Net het einde uitgekeken... Wat een negatief, ordinair persoon is die Joyce toch. Bah. En die selena oogt ook als een vreselijk serpent, slangengedrag. Ik hoop dat ze ook tactisch gaan stemmen bij het laatste huis. Joyce en selena beiden een 1 en team Yoram een 10 😁

6. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Wat een verschrikkelijk team is team rood bleh.
    Die gang niks mis mee... ja de afwerking maar verder vond hem erg mooi. De woonkamer in 1 woord fantastisch zou hem zelf niet willen hebben omdat het mijn smaak niet is maar vond hem erg gaaf. Wel volgens hun wensen op de kinderen na.. maargoed had ergens een speelbak neergezet en dat is klaar en die hond ligt toch in een mand of zie ik dat verkeerd..
    De keuken vond ik mooi gekozen alleen de steenstrips totaal niet handig. Vond de donkere kast ook niet mooi gekozen voor de kleine ruimte. De slaapkamer tsja what comes around goes around. Vond het een kille slaapkamer niet veel sfeer en de speeltjes ach gooi ze onder het bed en klaar.
    Ben heel benieuwd volgende week!! Dat huis lijkt me geweldig! En hopelijk gaan hun ook tactisch stemmen!

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.707
    113
    Die slaapkamer haha

Vind het een leuk progamma maar vind dat tactisch punten geven echt een domper. Had gedacht dat ze daar wel wat aan zouden doen. Bij sommige kamers zie je dat de mensen het mooi vinden maar geven ze toch lage cijfers.

8. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Misschien voortaan net als bij het programma 'Bed & Breakfast' waarin stellen elkaars B&B beoordelen: pas achteraf de scores bekendmaken.

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.707
    113
    Nou inderdaad dat is een begin.

10. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Ik vind dat de jury ook niet eerlijke cijfers geven. Vandaag bij Gaston en Lorenzo hadden ze veel meer van verwacht. Viel daarom tegen dus krijgen een 6. Joyce en Bas weinig gedaan zag er niet heel mooi uit die krijgen dan nog een vrij hoog cijfer..

11. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Vind ik ook ja, vooral vorige keer. Dit keer zagen dat met zorg gemaakte plafond van Lorenzo en Gaston niet eens.
    De redenatie / puntenverdeling klopt vaak inderdaad niet in verhouding. Erg vreemd. Ik vond het na vandaag wel terecht dat Selena en Danny eruit moesten, want wat hebben die een belachelijke kamer afgeleverd, zeg :(

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    oh inderdaad die zolder, de tranen sprongen gewoon in je ogen.
    Selena leek maar niet over de balken te kunnen komen en was haar echt een doorn in het oog, terwijl juist die balken zo sprekend zijn voor zo'n oud huis.

Wel valt mij op dat van alle teams voornamelijk het blauwe team de schoonheid van oude huizen ziet. Team geel zag dit deze keer ook wel,denk dat als een ander team de keuken had gehad (of de gang) de oude tegels (mozaïek vloer) zonder pardon verdwenen waren.

13. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Die zolder wat een ruimte!!! Ik had hier wel echt raad meegeweten!! En wat hun er van maakte.. kan me voorstellen dat nicole er ook echt buikpijn van kreeg

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    buiten dat ze een vreselijk mooie grote ruimte om hebben weten te toveren naar een hokkig iets leken ze ook totaal geen inlevingsvermogen te hebben met een 9 jarige jongen. Het was dat team geel ze er op wezen dat het jungle behang wellicht te kinderachtig voor hem was. Ook konden ze niet snappen dat het jochie ge-interesseert was in groene energie. En " schepen" ze hem op met een vrij kleine slaapkamer en de rest moet die alsnog delen met zijn zusjes ( terwijl er zo duidelijk werd gevraagd om iets voor de jongen alleen)

15. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Ja die zolder was echt op alle fronten mis. Alleen het slangenbehang was oké. Arme Noud.

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Oh, die zolder was echt mislukt. Zo jammer, heb je van die sfeervolle balken, zet je er van die gipsplanten tegenaan.
    Dat grijze behang was nog wel aardig, de rest niet of paste er totaal niet bij. Wat een fantasieloze boel.
    Nou, ik zal blij zijn als die Bas en Joyce er vervolgens uit zouden vliegen.

17. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

Ik zie liever Sanne en Joram eruit gaan. Ben zeker de enige die Joyce en Bas wel oke vind....😂 Misschien omdat ze niet zo standaard zijn lol.

Begrijp niet dat D&S de zolder zo hebben ingedeeld. Het was echt een supermooie ruimte, die alleen voor zoonlief was en niet voor alle kinderen...en dan blijft er zo een kleine kamer voor hem over. Nee totaal niet goed over nagedacht. Ik zou meteen alles eruit slopen.

18. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Gaston en Lorenzo hebben echt goed werk afgeleverd. Lorenzo is echt lang bezig geweest met die gang (geweldig) en wat ze hebben gedaan in de voorkamer (plafonds, vloer, plinten) is super. Daar kunnen Nicole en dinges echt verder mee. In de huiskamer kunnen ze daarentegen helemaal opnieuw beginnen. De trap hadden Joyce en Bas niet eens schoongemaakt! Ik had ze een 1 gegeven.
    Selena heeft zo vaak gezegd dat ze het mooi vond, dat ze er zelf in ging geloven. Frozen, paarden en een jungle-poster... "zo mooi"... :D

19. McDsee

McDsee Niet meer actief

Die puntentelling van de jury ging helemaal nergens over. Het blauwe team had een slaapkamer en een zeer moeilijke trap en blessure. Die slaapkamer was echt prachtig en die trap tja niet helemaal af maar wel hard aan gewerkt. De woonkamer van het rode team vond ik echt niks. Ook dat wandje met dat hout vond ik gewoon niet zo passen, verkeerd uit gewerkt. De trap hebben ze niet eens wat mee gedaan, had hem dan iig nog afgeplakt zodat je hem niet slechter dan de oude staat afleverd... Als jury was ik echt niet hoger dan een 3,5 gegaan.

20. RoxannaG

RoxannaG Niet meer actief

Je had juist met die balken iets supergaafs kunnen maken! Lianen er aan zodat hij kan rond slingeren, hangmat er aan hangen, een schommel er in schroeven, een custom made hangend bed er aan bevestigen. Nee! Daar moeten dan gipsplaten tegenaan. Nou, dan heb je het gewoon echt niet begrepen. Gelukkig zijn ze elke week zelf erg tevreden met het resultaat; daar kom je in een wedstrijd ook erg ver mee!

Deel Deze Pagina