Zo, interessante aflevering weer Ik kreeg wel bijna het idee dat het verliezende stel (misschien spoiler, dus ik zeg het maar even niet) eruit wílde? Of waren ze gewoon heel realistisch? In elk geval, ik vond het leuk om deze metamorfoses te zien.
Dat idee had ik ook, wilde het net typen. Vond die van het winnende team echt extreem gaaf deze keer!
Ja leuke aflevering weer! Ik vond het trouwens wel stom van de jury dat ze tegen Lorenzo en Gaston nog even begonnen over de gang in Horn, dat ze het daar echt even kwijt waren ofzo. En die puntentelling vond ik ook weer wat raar. Een zes voor de woonkamer kon ik nog in komen, maar dan was die slaapkamer zeker geen 5 waard. Daar staat echt wel wat meer verschil tussen dan 1 puntje .
Nou, inderdaad. En eerlijk gezegd vond ik die slaapkamer van Gaston en Lorenzo ook geen 8 waard. Er stond 50 tinten licht, niet 50 tinten grijs. Ze hadden gewoon dezelfde kleur uitgekozen als het vorige team, daarna een iets ander tintje, maar qua kleur was het nog steeds een grijs hol. Ja, ze hebben wat hout tegen de muur getimmerd, leuk, maar niet origineel en verder vond ik het allemaal nogal donker en fantasieloos. Had er een 6,5 of 7 voorvgegeven. En team rood een 4. De plinten misten, de oude kleur verf kwam er door, die kast sloeg nergens nergens op en die kitcherige lampjes...wat een verbetering, ze hadden het net zo goed zo kunnen laten. Die junglekamer was super! Woonkamer begreep ik ook niet, haal je die strips er af, doe je er soortgelijk behang op.
ik vind het zielig voor Gaston en Lorenzo, hebben ze niet 1 maar 2 keer je slaapkamer en gang verneukt , maar ik geloof dat het rode team het allemaal wel best vonden en zoals zij zich weer gedroeg toen ze moesten wisselen en gewoon ronduit weigerde te helpen, tja ik kan daar dus met mijn kop niet bij. De jungle kamer was fantastisch vond het ook heel leuk dat ze de reactie van Noud lieten zien (is toch het belangrijkste) echt fijn voor het ventje dat die toch nog zo'n mooie kamer heeft gekregen. De huiskamer vond ik een beetje propperig, heb je zo'n grote kamer druk je een hoekbank in de hoek waardoor je een klein vierkantje om te zitten maakt en je voor de rest een grote lege ruimte overhoudt. Slaapkamer vond ik ermee door kunnen, wel wat donker maar veel beter dat het was.
De zolder is echt heeeel gaaf geworden!! De woonkamer simpel maar basic. Wel fijn dat het nu meer 1 geheel is met de keuken. De slaapkamer in Leiden tsja team rood had er geen zin meer in denk dat ze nu echt voelden dat ze niet konden winnen van de teams die er nu nog jnzitten. De p*rno slaapkamer vond ik ook simpel maar wel prima Was er nou vorig seizoen ook niet iets dat ze tuinen moesten opknappen en elkaars badkamer?
Met de wissel was Sanne ook niet het helpende handje lol. Misschien niet op een wat gemene manier, maar toch tzelfde als joyce hahahaha. Denk dat Bas en Joyce dachten nou ons huisje is gedaan, we stoppen er maar mee 😂. Heb alleen het einde gemist dat ze weg moesten en het commentaar. Ga in t weekend maar even de herhaling kijken. Vond de jungle kamer wel echt super leuk geworden, dat het bed in het midden stond was ook echt goed bedacht. Lekker veel ruimte zo.
Ja vorig seizoen was idd de badkamer en tuinen. Tuinen was volgens mij zo een algemene tuin, maar weet t niet meer zeker. Kijk net het einde.....zag toch echt dat t dimknopje in de slaapkamer los was. Jury komt en hij zit vast...rarara hoe kan dat 😂😂 vond t wel raar dat de junglekamer maar 16,5 punten kreeg. Was een beter metamorfose dan de slaapkamer die 16 punten kreeg. Vreemde jury....
Mooie aflevering was dit weer Al snapte ik de jurypunten weer niet. Ik vond de woonkamer echt slecht, terwijl ik de keuken juist leuk vond. En toch wint de woonkamer dan. Partijdige jury? Ik denk dat ze volgende week elkaars tuin gaan doen? En dan in de finale de badkamer?
Helemaal mee eens.! Ik vond de woonkamer deze week ook echt een grote misser.. Onterecht dat Sanne en Joram zijn afgevallen..
Weet iemand hoe het volgende week zit? Er komt steeds reclame voorbij van een kookprogramma wat om 21.30 begint, maar dan is hrh toch nog niet afgelopen? Andere tijd, andere dag, kortere aflevering of een mogelijkheid om even een uur de net 5 kas te spekken door een uur te smsen?
Dit vroeg ik me ook af! Dacht echt dat dit de finale was vanwege volgende week. Wie kan even in de gids kijken? (Bestaat dat boekje eigenlijk nog) Slaapkamer was echt heeeeel gaaf geworden die van de jongens vond ik wek heel erg blauw weet niet of ik er zo blij mee geweest zou zijn. Woonkamer was niet mijn stijl ook met kinderen niet praktisch naar ze hebben te letterlijk geluisterd naar de huisregels. De keuken vond ik niet mooi maar dat is echt puur smaak. De tegeltjes vond ik wel leuk. Denk dat ik de tussenmuur met de woonkamer eeuit had gehaald en dan een mooie openkeuken. Ik denk dat ze de badkamers gaan doen want Leiden heeft geen tuin.
Denk dat dat wel heel veel werk zou zijn geweest, gezien de positie van de kraan en dergelijke vermoed ik dat die tussen muur vol leidingen van water en electra heeft gezeten. Heb het einde niet gezien, was moe, had hoofdpijn en ben lekker naar bed gegaan.
Ja dat vond ik ook raar. Voor de woonkamer hadden ze niet echt een goed woord over en over de keuken waren ze gematigd positief. Maar toch kreeg de woonkamer een hoger cijfer. Ik denk echt dat er van tevoren is bedacht dat de finale met de twee mannen erin leuker zou zijn. Ik ben ook benieuwd naar volgende week. Ik dacht te hebben begrepen dat dat de laatste aflevering was, dus dan zal het de tuin óf de badkamer worden gok ik. Maar ik weet het eigenlijk niet zeker. En in de finale zal het ook wel weer gaan om de populariteit. Vorig jaar kon je toch ook bellen?
Ik vraag me alleen af waar dan nu de wasmachine en droger naartoe zijn. Die stonden in de oude keuken tegen het wandje naar de woonkamer toe maar nu stond daar een mooie werkbank of zouden ze die eruit rijden na het programma en daar de wasmachine weer terugplaatsen?
Volgens mij is die naar de badkamer gegaan. Op een gegeven moment was Sanne boven dacht in de badkamer en stond met Nicole te praten zag toen in een flits de wasmachine staan..