Bij gebrek aan beter heb ik dit programma opstaan maar OMG,wat een sukkels zeg die gasten!!! Die staan echt voor lul daar,haha!! Het ergste vind ik nog die gasten met zo'n Limburgs accent (sorry voor de Limburgse dames hier). Ze willen heel stoer en "gangsta" zijn maar met zo'n zingerig accent komt dat niet echt over,vreselijk!
Ik zag vandaag een stukje op fb en vond dat er toen al flink over. Nu ik had wel eens goed willen lachen maar kan het programma niet bekijken in België... Geluk bij een ongeluk?
Hahaha ben het ook aan het checken, om maar even in hun 'slang' te blijven, wat een freakin wanksta's whahaha Vindt het echt geweldig dit leedvermaak... Hoewel ik toen ik 16 was ook in mijn KarlKani heb gelopen met topje (aaliyah's stijl)
Die gasten snappen het ook gewoon niet hahaha willen leven zoals in da hood en alles doen zoals ze het in Amerika doen. Denken dat hiphop/rap draait om zo leven..eh ja tuurlijk
te grappig gewoon, juist omdat dat die familie echt denkt dat ze het helemaal gaan maken, snap niet dat ze niet door hebben dat ze gewoon te kakken worden gezet
Hahaha dit zijn ook precies mijn gedachte toen ik het zag. Allemaal losers er is niets stoers aan haha Echt he Ze doen alsof ze weten hoe het is om te leven in een ghetto door rap songs lol. En de echte rappers vinden ze helemaal niets Ik dacht hey leuk programma maar hun zijn idd KANSLOOS hahahahaha Maar mc biggah? Als je goed naar hem kijkt is hij volgens mij geestelijk niet in orde, niet slecht bedoeld hoor
whahha ik heb wel in een deuk gelegen hoor.. ik blijf het wel volgen ja die mc biggah hahahha die`s gek gewoon pissen op straat in LA die durft
Ik lag ook in een deuk om dit programma. Donderdag is nu echt mijn RTL 5 avond. En toen kwam De Villa en toen ben ik maar gauw gaan slapen, dié mensen waren pas kansloos. Pfff......
ik heb ook in een deuk gelegen! liqour for my homies: gooien ze cola op de sterfplek van biggie; 'ja ik denk dat hij dat ook wel lekker vond' en toen die mc mcbiggah ging rappen dat ging helemaal nergens over... man te kansloos allemaal, ik snap niet dat willie wartaal z'n pokerface op kan houden... ik zit er volgende week weer klaar voor; eerst expeditie robinson dan dit! Super!
Wat ik me trouwens af vraag is wat ze die amerikaanse coaches hebben verteld. Zouden die echt denken dat ze met de creme da le creme van Nederland aan het werk zijn? Ik schaam me echt dood man. Ze waren nog wel redelijk positief over sommigen, vooral over Otie - Be peeeprared eeehhh Look out!- dat is toch onbegrijpelijk!
Nee denk niet dat ze dat denken. Willie Wartaal zal ze wel verteld hebben dat ze het moeten leren...Brainpower heeft met Nas gewerkt dat vind ik dan wel weer stoer voor een NLse rapper! Maar die coaches vond ik ook niet bijzonder waren iig niet echt superberoemde rappers... Hahah en die mcbiggah gaat ie daar in de 'hood' pissen whahaha sucker!
Ik vind brainpower anders ook een behoorlijke nerd hoor en die samenwerking met Nas stelde niet echt veel voor hoor... maar goed dit slaat helemaal alles...
Pfff sorry maar wat een kansloze jongens zeg! Ze spreken niet eens normaal Engels, laat ze dat eerst maar eens leren voordat ze naar Amerika gaan. In wat voor fantasie wereld leven hun, kom op Amerika staat bol van de rappers en dan denken zij dat ze het daar wel even kunnen maken? Wake up