Vanavond op SBS 6: 22.55 Reportage, Ik kan niet stoppen met eten. Over mensen met ernstige Obesitas. En dan praten we niet over 100kilo teveel. Een man van 300kg, en een van 411kg (heeft 500kg gewogen.) Ik vind mezelf al teveel wegen, maar 300kg en 411kg vind ik wel heel erg veel.
dat je dit jezelf kan aandoen zeg poeh! daar moet toch wel iets psygisch aan vooraf gegaan zijn lijkt me. zoals bij die michael de mishandelingen van zijn moeder vroeger.
Pff zoveel afvallen en je dan zo goed voelen en dan toch in 2 jaar ruim 300 kilo aankomen...Hoe is het mogelijk...
Pfff en deze vrouw...echt het breekt mn hart...Als ze moet poepen leggen ze een soort van enorm maandverband tussen dr billen en dr onder en dan doet ze dr behoefte en dan moet iemand dr daarna schoonmaken...Dan moet je jezelf echt wel haten als je het zover laat komen..
Echt vreselijk om te zien. Ik snap het gewoon niet dat je het zo ver kunt laten komen. Maar goed het is natuurlijk wel een ziekte
wat ik niet begrijp zijn de mensen erom heen. op een gegeven moment kunnen de mensen niet meer uit hun bed komen omdat ze te dik zijn. maar de rest geeft het hun wel. dat snap ik echt niet
Ik snap dat ook niet...ik zou echt zeggen dat zodra ze zelf kunnen staan en lopen ze het zelf kunnen gaan halen... Lijkt me echt vreselijk om zo gevangen te zitten in je eigen lichaam.
Nou idd, net zoals bij die eerste man, hij werd op een dieet gezet met zoveel (1800 ?? geloof ik) calorieen per dag... maar zijn vrouw bracht hem toen gewoon iedere keer vette hap
En dan zijn er mensen die graag de dikste/zwaarste WILLEN zijn. Die er helemaal voor gaan om dat te worden. EN nog erger....de man van diegene waar ik t nu over heb die steunt haar er nog in ook! Heb reportage niet gezien maar vind dit ook altijd wel boeient....hoe dat toch moet werken in die bovenkamer... Btw 1800 caloriën voor zo'n enorm lichaam is best wel weinig.. aan de andere kant....wat zal je verbruiken als je zelf niet meer op kan staan.