Voor de dames van vorig jaar, de hunt is weer begonnen. Elk uur een sterk afgeprijsd artikel. iBOOD.com - Internet's Best Online Offer Daily! Veel plezier met shoppen!
Nou tot nu toe niet veel hoor ( of je moet er maar net naar op zoek zijn ). De WII die normaal 199,95 kost en nu 149,95 vloog er binnen 2 minuten uit. Ik zit te wachten op de Philips wake up light en op een home cinema set met minstens 3 hdmi aansluitingen ( opdracht van vriendlief ) . Ow en vannacht is er ook een kenwood machine voorbij gekomen, hopelijk komt deze ook nog een keer voorbij...
Er is nu een wipstoel De aanbiedingen gaan nu best snel! Wake up light zag ik afgelopen nacht ook voorbij komen!
Dit is helemaal nieuw voor mij. Hoe vaak doen ze meerdere aanbiedingen op een dag dan? Want normaal hebben ze 1 aanbieding?
Zodra het product is uitverkocht komt er een nieuwe aanbieding. 1dagskoopjes.nl: iBood Hunt Reloader - Join the Hunt! Hier zijn alle aanbiedingen van vandaag onder elkaar gezet.
Alleen vandaag? Wat ik bedoelde, hoe vaak doen ze meerdere per dag, 1X of elk kwartaal enz. Want normaal heb je 1 aanbieding per dag toch als ik het goed begrijp?
Ik lees het al, meerdere keren per jaar Vind het een onduidelijke site als je er nooit van gehoord hebt.