Ik was aan het zappen op tv en toen kwam ik deze programma tegen.. Wie is ook aan het kijken?? Aflevering gaat over een koppel die zwanger wilt worden.... Maar de man heeft zich laten steriliseren en de vrouw is toch zwanger!!
ik vind het zo bizar om te zien. Dit is dus gebaseerd op waargebeurde feiten, maar door acteurs neergezet. je zit dus helemaal niet naar een echt echt verhaal te kijken.
Jaa, dat is hem haha.. Wat ben jij goed zeg, ik had hem niet herkend.. Je zou maar in een relatie zitten en dan zo iets verborgen houden..
Bah wat verschrikkelijk slecht geacteerd! en ook al os het gebaseerd op een waargebeurt verhaal, vind ik het nog een wazig verhaal! die jongen heeft zich laten steriliseren omdat die een erfelijke ziekte heeft en geen gezond kind kan krijgen, zijn broertje is er zelfs aan overleden en zijn moeder is aan het wachten tot ze oma word??? alsof die niet weet dat hij geen kans heeft op een gezond kindje van zichzelf. en dan het gesprek bij de ivf kliniek waar alles over ivf word uitgelegd terwijl ze niet eens weten wat er aan de hand is en of dit de juiste behandeling is voor hun. en de kans van slagen is afhankelijk van de leeftijd? alsof dat het enige is wat telt idd... sorry vind het echt te slecht dit!