Neee... Ik wil toch graag Ned - Dui in de finale hoor!!! (Ik zou ff langs de vis boer, kijken wat de kibbeling roept)
Nou als ik eerlijk bij zie ik nederland liever tegen spanje voetballen. Ik denk dat nederland een kleine kans heeft om tegen duitsland te winnen.
haha zag het vanmorgen bij het ontbijtnieuws moest er wel om lachen.. heb liever dat we verliezen van Spanje, maar winnen van Duitsland zou gaaf zijn als hij gelijk heeft haha.. hebben we tenminste nog een goede kans
Hé dat zou mooi zijn. Lekker Duitsers pesten van het weekend Maar ach, van Duitsland winnen we hoor, en van Spanje ook!!
in 2008 had dat dier het ook allemaal goed.. hoop maar voor inktvisgeval dat die het vanavond verkeerd heeft.. voor die ergens opduikt in ringetjes gesneden met een ravigotsausje erover heen
Dat meen je! Ik zag het vanmorgen trouwens op CNN. Ik zat vol verbazing naar het beest te kijken. Kan die octopus ook even voorspellen dat Nederland WINT zondag?
whahaha! We zullen zien vanavond,ik ga wel kijken. ben ook benieuwd wat die dan voor Ned-Duitsland/Spanje voorspeld?