Huis te koop: Schuilenburg 67 3328 CK Dordrecht [funda] de telefoon zou roodgloeiend staan voor bezichtigingen.... denk dus voor ramptoeristen...
lekker groot huis voor die prijs! en een trap in de woonkamer, dat vind ik zo leuk.. helaas heb ik hem zelf in de gang haha wat is er met het huis dan? de kleuren?? ik vat hem niet
Volgens mij is dit het huis waar Millie Boele is vermoord door die politie-agent. Vandaar... Veel interesse moordhuis Sander V. - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland]
Ik vind het ook erg weinig geld voor zo een huis!! Alleen de buitenkant, tsja niet mijn smaak, maar dat zie je niet als je binnen zit Vind het een mooi huis hoor! Liefs, Savannah
Oh Nah het huis van binnen blijft daarmee wel mooi. Maar zou om die reden echt wel mijn intresse verliezen,.. Zit je daar van de zomer in de tuin.... brrr. Maar goed het is weinig geld voor zo een huis, als je met de gedachte van Milly kan leven,.... Liefs, Savannah
tja, er zullen vast wel meer huizen zijn waar mensen zijn vermoord, maar waar niemand het nu meer van weet, dus over een aantal jaar zal dat hiermee ook wel het geval zijn. Ik zou er niet voor kiezen, maar je weet gewoon dat er uiteindelijk toch weer mensen gaan wonen, en die mensen verhuizen weer...weer nieuwe mensen, en op een gegeven moment verdwijnt dat gewoon naar de achtergrond.
Ondanks dat het een mooi huis is voor weinig geld zou ik er niet willen wonen met de gedachte dat je weet wat daar gebeurd is. Er zullen inderdaad wel meer huizen zijn waar er iets ergs is gebeurd maar als je het dan weet vind ik het toch anders.
Brr.. Vind het heel naar om te zien. Ga er dan helemaal bij nadenken. Bij die voordeur is ze naar binnen gelok en in die tuin heef ze een tijd gelegen. Brr. Arme arme meid. Nee. Buitenom dat ik het huis spuuglelijk vind, zou ik er ook om de gedachte niet willen wonen.
Daar heb je wel gelijk in maar toch zou het wel mijn interesse verliezen. In veel woningen overlijden ook mensen maar dat zou ik liever niet willen weten want dat zou een reden zijn dat ik een huis niet zou kopen. Je kan het beter maar niet weten. Maar sommige mensen hebben er geen problemen mee
Ik zou er niet direct nee tegen zeggen. Ik ben niet zo'n gevoelsmens als in dat ik geloof dat er negatieve energie zit in het huis of iets dergelijks. Al kan ik me voorstellen dat als ik het huis eenmaal binnen stap, er toch een naar gevoel bij krijg. Daarbij zou het me ook niets verbazen als je geen goede start maakt bij de buurtbewoners.
Het klopt dat Milly in dat huis vermoord is en in de tuin begraven. (heb er jaren bijna achter gewoond...)
ik ben een zeer gevoelig iemand en zou daar dan ook niet kunnen wonen. was ook blij toen ik hoorde dat het huis wat wij hebben gekocht de 82 jarige vrouw verhuist was en niet was overleden in het huis
Mijn eerste reactie was: HUH wat is er mis met dat huis?Vind je de kleuren echt zo lelijk, en de indeling? Tweede reactie was: Ahhhhhhh,nee he? Nu snap ik de 165.000 wel! Nee dank je,als ik daar zou wonen zou ik bij alle kleine geluidjes niet meer slapen..... Nee dank je, voor 165.000 is niet duur, maar mijn gemoedsrust is belangrijker!!
Ik denk dat ik er niet zoveel moeite mee zou hebben. Een huis is maar een huis....en ik geloof niet zo in geesten. Die vent heeft die dingen gedaan, het huis niet. Alles opknappen...alles fris...tuin aanpakken, klaar. Het is toch ook niks als zo'n huis leeg blijft staan.
dat klopt ,maar de gedachte wat er met dat meisje is gebeurt IN dat huis en dat ze IN die tuin heeft gelegen. het heeft bij mij niks met geesten te maken, mee de gedachte..
Zou er geen problemen mee hebben op zich. Het is gruwelijk en verschrikkelijk voor de nabestaanden. Die politie agent verdient in mijn optiek niets minder dan de strop....al pleit ik doorgaans vaak voor vergeetputten maar vooruit. Maar omdat de dader gepakt is zal zij nu hopelijk vrede hebben. Zou het alleen erg moeilijk vinden om daar tussen te gaan passen tussen al die mensen die die 2 kenden en weten wat er gebeurt is daar.