Ik snap eigenlijk niet zo goed wat er "nieuw" aan is. Ze is gewoon wat ouder geworden en weer flink afgevallen na Bridget Jones.
Jullie zijn allemaal Bridget Jones gewend. Voor die rol moest ze meer dan 20 kg aankomen. Dan ben je een compleet ander mens als je dat weer kwijt bent hoor! Daarbij is dat inmiddels ook al 14 jaar geleden. Dus Rene is gewoon ook weer wat ouder geworden. Dat heb je niet in de gaten omdat die films nog steeds regelmatig op tv komen.
Ik vond haar als Bridget Jones echt een leuke vrouw, zo'n lekker vol figuur en een lief koppie. Ik snap dat dit een rol was, dat ze slanker is en ouder geworden is, maar haar hele ogen lijken niet eens meer.. Het is nu echt zo'n Hollywood typje, terwijl ik haar hiervoor veel spontaner er uit vond zien.
Ik vind haar in 2013 echt geweldig (wel heeel dun trouwens), zoals we haar kennen, in de andere foto lijkt het een totaal andere vrouw..
Ik zie eigenlijk niks van plastic, botox of noem het maar op. Wat ik zie is dat haar ogen wat zijn gaan hangen en dat ze dunner is geworden. Ook heeft ze een andere vorm wenkbrauwen, dat alleen al kan je een hele andere uitstraling geven. Gewoon ouder geworden, de rek is er wat uit zeg maar.
Totaal anders indd, maar zoals Jessy zegt, zie ook niets van plastische chirurgie in haar gezicht terug. Een mooie 44 jarige vrouw vind ik het nog steeds om te zien.
Haar ogen zijn toch juist niet gaan hangen, zover ik het kan zien heeft ze haar oogleden juist op laten trekken.