Toch jammer dat Turkse meisje zong in de auditierondes zo geweldig mooi. Nu is het gewoon vals en valt haar stem soms weg.
vind de jury nu echt compleet ongeloofwaardig. Dan lulde er nog mooi omheen,maar volgens Gordon was t nu zuiver... Yeah right! Vals was het weer zeg. Dat andere blonde meidengroepje was veel beter,maar ja..daar vond Gordon de kleding niet leuk van
Vind het zo ontzettend lief dat die man op 81 jarige leeftijd gewoon nog wint! Gun het hem van harte!!
Vind Leon echt wel goed zingen en super dat hij dit nog doet op zijn leeftijd maar die drie dames zijn wel wat geschikter voor las Vegas. De zoveelste keer dat iemand wint door sympathiestemmen.
pff nou liptease had gewoon moeten winnen, Leon kon best zingen maar ik persoonlijk kan er heel slecht tegen als een nummer dan ineens een stuk vertaald word.. vind ik echt niet mooi.. Daarbij was liptease gewoon beter en een echte vegas act vond ik zelf.. Erg jammer, zo gaat het meer en meer lijken op gewoon doorgestoken kaart..
Ben het met jullir eens! Hij kon best zingen maar had er geen wauw gevoel bij, maar omdat hij 81 is heeft 'ie vast veel sympathiestemmen gekregen. Vind het wel jammer dat het elke keer toch weer zangacts zijn die winnen en liptease vind ik veel beter passen als winnaar.
Ik vind die Kots echt vreselijk irritant en totaal niet Vegas waardig. Vind het persoonlijk wel een terecht winnaar, al moet ik wel zeggen dat ik geen echte favoriet had, vond het een beetje saai.