Holland's Next Top Model 2014

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door TempusFugit, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Ik heb gekeken.

Ik vind Holly echt een leuke meid, geen topmodel maar wel een mooie, simpele meid. June heeft ook wel wat trouwens.. vind ik meer vrouwelijk dan al die andere magere meisjes.. Liz en Nicky zijn denk ik de 2 meest finale waardige tot nu toe..

2. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Ik erger me altijd dood aan die meiden, maar toch kijk ik trouw.;)
    June mag er van mij gelijk uit, wat een vreselijke bitch. Van Liz verwacht ik ergens wel veel. De rest van de namen ben ik kwijt, maar dat komt dan wel na de volgende aflevering. :D

3. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik heb ook gekeken, vond het weer leuk :) Die June mocht er van mij ook meteen wel uit.
    Roos vind ik een mooi meisje, maar je kunt merken dat ze nog jong is.

Ben heel benieuwd hoe het verloopt.

4. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    ik kijk nu de herhaling.. en wat zonde dat dat meisje naar huis gestuurd werd, dat meisje dat zo goed kon rennen op de hakken...

leuk gezicht, mooie lange benen..

5. chibiRoron

chibiRoron Niet meer actief

Doen ze voor de kijkcijfers ;)

Ik vind June niet zo erg als iedereen hier zegt. Vind het positief dat ze niet zo mager is. Tot nu toe vind ik toch Holly het knapste en leukste. Nicky is een knappe meid maar janken omdat je rood haar hebt? Pfff. Sorry hoor, het is net wat op geenstijl staat. Mensen worden afgeslacht maar zij huilt om dr haarkleur. Maar goed,ze is nog zo piepjong.

6. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Heb even gekeken op de site en ik vind Aisha juist erg mooi, sommige vrouwen kunnen het echt hebben en zij is er één van.

Ga het maar opnemen, want het zal wel tegelijkertijd zijn denk ik met grey's anatomy.

7. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    blijft een lekker progamma al dat drama, toch knap dat sommige zo mooi worden gefotografeerd.

8. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik kijk ook!:)
    Dit is mijn mening tot nu toe:
    De eerste aflevering dacht ik 'mmm.. er zijn niet echt mooie meiden uitgekozen, terwijl in die eerste ronde er veel hele mooie meiden zo weggestuurd werden!:$'
    Maar deze aflevering springt Liz er echt uit vind ik. Zij heeft zo'n modellengezicht! Maar niet zo'n saai modellengezicht.. k vind haar best knap! Zij is mijn favoriet tot nu toe!:)
    Holly vind ik ook een knap meisje, maar niet echt een model.
    Debbie is ook een leuke meid, ziet er leuk uit maar ik denk niet dat zij ver gaat komen. Niet een meisje om professioneel model te worden.
    Nicky komt wat lomp over, een beetje boers haha
    Roos heeft een heel apart gezicht, niet mooi:) vind ik dan.

Over de anderen heb ik nog niet echt een mening.
    Ik vind het deze keer wel leuker om naar te kijken dan vorig jaar. Toen vond ik er geen moer aan.

9. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    oh ja aisha komt zeer irritant over:( Fijn voor d'r dat ze het goed doet, maar kom op zeg dat hoeft ze toch niet 100x te zeggen...

10. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Modellen zijn ook niet perse mooi. Bij sommige bureaus heb ik het idee dat ze opzoek zijn naar een alien gezichtje, hoe vreemder het gezicht, hoe beter.
    Holly vind ik wel verfrissend, eindelijk een meid met verstand. Tot nu toe komt ze tenminste erg professioneel en volwassen over, een eigenschap dat vaak ontbreekt bij dit programma.

11. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Na de tweede aflevering vind ik Holly echt een leuke meid. Debbie ook, trouwens. Hoge gunfactor hebben ze gewoon.
    Gelukkig is June wat minder irritant dan ik dacht, alleen heeft Aisha haar plek ingenomen. Alsjeblieft zeg, wat een arrogantie. :$
    En Allison is echt slaaaapverwekkend. Waarom ligt ze er nog niet uit?! :(
    En dan Sagal, ik weet niet goed wat ik van haar moet vinden. Beetje teveel drama maakt ze overal van, dat sowieso. Maar goed, blijft leuk om te volgen, altijd weer dezelfde drama's en issues. ;)

12. zeewoldemama

zeewoldemama Actief lid

23 aug 2012
    213
    0
    16
    Vrouw
    huismoeder
    Flevoland
    Ik moet de 2e aflevering nog terugkijken maar de eerste vond ik Lincy en Aniek die dus al weg is het leukst/mooist.
    Ik zal vast de enigste zijn haha maar ik vind Holly 3x niks. Misschien veranderd mijn mening nog na het zien van aflevering 2. ;)

13. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ja idd, hoe aparter het gezicht hoe beter, vinden zij;)
    Ik vond bijv. Roos een heel vreemd gezicht hebben, terwijl zij de hele tijd opgehemeld werd dat ze zo'n mooi gezichtje had...
    En vorig jaar Daelorian, die had ook zo'n alien gezicht.
    Maarja, als je 'model in 1 dag' bekeek dan werden ook de meisjes met een uniek/apart gezicht vaak eruit gepikt.

14. Loviedovie

Loviedovie Actief lid

28 feb 2014
    284
    3
    18
    Vrouw
    parttimer en fulltime mama
    In ons huis
    Ik gun het nicky om te winnen. Ze zeurt niet en komt eerlijk over.

15. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Nicky, Sanne, Aisha wordt de finale....Debbie en Holly hebben inderdaad een grote gunfactor maar in Lincey zie ik werkelijkwaar niks.

16. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Ik vind Nicky ook leuk, lekker puur/zich zelf.

17. Gosh

Gosh Actief lid

31 aug 2014
    313
    0
    0
    Ik hoop dat Aisha er snel uit ligt. Die vind ik echt niet leuk!
    Holly en Debby vind ik erg leuk, inderdaad een hoge gunfactor.
    Nicky is niet echt mijn type qua uiterlijk maar als je haar bezig ziet dan is ze wel weer erg goed. Lijkt me ook een erg aardige meid.
    Sanne vind ik ook erg mooi.

Maar ja er kan in een paar jaar ook zoveel veranderen. Ik vond die Patricia die je gisteren in de uitzending zag echt heel vervelend toen ze mee deed aan de serie maar nu is ze ineens wel een erg geslaagd model.

18. MissChaos

MissChaos Actief lid

2 aug 2014
    238
    0
    16
    Ik vind Nicky helemaal leuk!! Wat een heerlijke nuchtere hollandse griet! Top!

19. MissChaos

MissChaos Actief lid

2 aug 2014
    238
    0
    16
    En supermooi natuurlijk!:D

20. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik vind Nicky ook de leukste, lekker nuchter en haarzelf en gewoon normaal. Ze mag van mij winnen, mooie meid. Die Aisha vind ik maar een arrogant stuk blegh. Dat Alisson eruit is, kan ik wel begrijpen, ze is echt te stil en verlegen voor model. En ik kan er niks aan doen maar ik vind June zo dom overkomen, ze doet me echt denken aan die Britt Dekker.

Deel Deze Pagina