Holland's Next Top Model

Discussie in 'De lounge' gestart door Daphne, 4 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    En ik weet weer eens niet waar het over gaat... hihi, eerst die soaps, die krokodillenkerel en nu dit weer!

Ik ben echt wereldvreemd! ;)

2. sim

sim Niet meer actief

3. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Waar een mens zich al druk over kan maken :scratch: ;)

4. sim

sim Niet meer actief

wat bedoel je? :)

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Haha, die stranger, je doet je forumnaam wel eer aan dan. Ach, er zijn belangrijkere dingen in het leven die je beter wel moet kennen.

6. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ja had gister ook gekeken. Ik vond het wel ff leuk dat ze die sylvia bijna tot het eind in dat rijtje lieten staan, werd toch ff haar ego gekraakt :) jammer dat ze er niet helemaal is uitgestemt. Het is idd een mooi meisje, maar die andere meiden hadden een veel mooiere uitstraling.

7. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    haha nou ik heb het idee dat dat nog wel lukt ;) .

8. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb het programma nog niet gezien, maar het lijkt me niet leuk. Vindt de amerikaanse versie toch leuker.

9. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Ik heb het heel even gekeken en vond het een grote poppenkast zo nep allemaal.

10. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik heb wel gekeken, omdat John beerens mijn kapper is.Hij kapt de meiden en zit geloof ik een keer als gastjury lid erbij. Maar ik vond er niet veel aan.Overdreven gedoe, niet mijn ding.

11. sim

sim Niet meer actief

wie gaat er ondanks alle kritiek toch kijken vanavond??

12. Lissie

Lissie Lid

10 mrt 2006
    60
    0
    0
    Huismoedertje
    Den-Haag
    Ik ga wel kijken als ik thuis ben, red ik het niet vanaaf dan kijk ik wel naar de herhaling had in een voorstukkie gezien dat de meiden vanaaf ook ruzie krijgen haha beetje actie vind ik altijd wel leuk!!

-X-

13. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Ik ga kijken, ook al ben ik het met de kritiek hier eens: tis een slechte kopie van de usa versie. Maar ik hou er wel van om me te ergeren aan dit soort dingen, en dan samen met mn vriend (want die kijkt er ook graag naar, hihi) op de bank commentaar te leveren. :evil:

14. sim

sim Niet meer actief

ja, denk dat ik ook ga kijken, dit soort ergeren kan ik makkelijk naast me neer leggen, ik ga me er nietover opwinden ofzo, het is smakelijk ergeren zeg maar. net als big brother, kan me er niet aan irriteren ofzo. anders zet ik m zo om haha.

nou veel kijkplezier dan maar!! :D

15. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik ga ook kijken ... maar ook meer omdat er anders ook niet veel op de tv is !

Groetjes,
    Nikki F

16. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik vond het gisteren beter dan de vorige keer ! En die Sylvia, die liet zich echt kennen he ! Heerlijk dat ze zulk kritisch commentaar kreeg en dat de presentatrice (sorry, ben de naam even kwijt ... Yfke ?) haar afkapte op het eind ! Ha ha !

Groetjes,
    Nikki F

17. sim

sim Niet meer actief

ja, ik heb het ook gezien :)

mijn man keek ook mee, tegen zijn wil in, maar bleef het toch afkijken haha, het was weer smakelijk!

wat een verwend stuk vreten die sylvia, haha

18. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Die Silvia vindt ik een verschrikkelijk arrogant k*twijf!!!
    Sorry dat ik het zeg!! Ze verbeeld me veel te veel en vindt zichzelf beter dan de rest van de wereld! BAH BAH BAH KOTS KOTS KOTS!
    De manier waarop ze reageerde toen er een klein stukje van d'r haar af moest.... :confused: KOM OP HEY!

Ik kan helemaal niet tegen dat soort mensen! En daarbij vindt ik haar helemaal geen mooi meisje!!! Geen van alles trouwens :confused:

Ik heb me echt dood lopen ergeren aan de presentatie! Echt mega mega cheap ripp-off!

Nee, doe mij de amerikaanse versie maar!!!!! ;)

19. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik vond Yfke maandag beter dan de week ervoor ... ze lieten nu meer van haar zien, ook meer haar "menselijke kant". Ze praatte ook minder hakkelig !

Groetjes,
    Nikki F

20. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    wie is er uit?

Deel Deze Pagina