En ik weet weer eens niet waar het over gaat... hihi, eerst die soaps, die krokodillenkerel en nu dit weer! Ik ben echt wereldvreemd!
Haha, die stranger, je doet je forumnaam wel eer aan dan. Ach, er zijn belangrijkere dingen in het leven die je beter wel moet kennen.
Ja had gister ook gekeken. Ik vond het wel ff leuk dat ze die sylvia bijna tot het eind in dat rijtje lieten staan, werd toch ff haar ego gekraakt jammer dat ze er niet helemaal is uitgestemt. Het is idd een mooi meisje, maar die andere meiden hadden een veel mooiere uitstraling.
Ik heb het programma nog niet gezien, maar het lijkt me niet leuk. Vindt de amerikaanse versie toch leuker.
Ik heb wel gekeken, omdat John beerens mijn kapper is.Hij kapt de meiden en zit geloof ik een keer als gastjury lid erbij. Maar ik vond er niet veel aan.Overdreven gedoe, niet mijn ding.
Ik ga wel kijken als ik thuis ben, red ik het niet vanaaf dan kijk ik wel naar de herhaling had in een voorstukkie gezien dat de meiden vanaaf ook ruzie krijgen haha beetje actie vind ik altijd wel leuk!! -X-
Ik ga kijken, ook al ben ik het met de kritiek hier eens: tis een slechte kopie van de usa versie. Maar ik hou er wel van om me te ergeren aan dit soort dingen, en dan samen met mn vriend (want die kijkt er ook graag naar, hihi) op de bank commentaar te leveren.
ja, denk dat ik ook ga kijken, dit soort ergeren kan ik makkelijk naast me neer leggen, ik ga me er nietover opwinden ofzo, het is smakelijk ergeren zeg maar. net als big brother, kan me er niet aan irriteren ofzo. anders zet ik m zo om haha. nou veel kijkplezier dan maar!!
Ik vond het gisteren beter dan de vorige keer ! En die Sylvia, die liet zich echt kennen he ! Heerlijk dat ze zulk kritisch commentaar kreeg en dat de presentatrice (sorry, ben de naam even kwijt ... Yfke ?) haar afkapte op het eind ! Ha ha ! Groetjes, Nikki F
ja, ik heb het ook gezien mijn man keek ook mee, tegen zijn wil in, maar bleef het toch afkijken haha, het was weer smakelijk! wat een verwend stuk vreten die sylvia, haha
Die Silvia vindt ik een verschrikkelijk arrogant k*twijf!!! Sorry dat ik het zeg!! Ze verbeeld me veel te veel en vindt zichzelf beter dan de rest van de wereld! BAH BAH BAH KOTS KOTS KOTS! De manier waarop ze reageerde toen er een klein stukje van d'r haar af moest.... KOM OP HEY! Ik kan helemaal niet tegen dat soort mensen! En daarbij vindt ik haar helemaal geen mooi meisje!!! Geen van alles trouwens Ik heb me echt dood lopen ergeren aan de presentatie! Echt mega mega cheap ripp-off! Nee, doe mij de amerikaanse versie maar!!!!!
Ik vond Yfke maandag beter dan de week ervoor ... ze lieten nu meer van haar zien, ook meer haar "menselijke kant". Ze praatte ook minder hakkelig ! Groetjes, Nikki F