Een meisje met heel donker haar en een ponny ... ik weet haar naam niet meer ... we was ook heel erg onzeker. Zij bleef over met Sylvia op het laatst ... ik had het haar meer gegund om verder te gaan ... Groetjes, Nikki F
Ik ben het helemaal met jullie eens ik keek altijd graag naar Americans next topmodel maar die nederlandse versie vind ik helemaal niets. Komt denk ik ook omdat je zo gewend bent aan de amerikaanse versie. Piglet
Ik heb het een keer gezien en vond het echt een AANFLUITING. Met andere woorden: een keer en ooit meer!
Wanneer wordt het eigenlijk herhaald? Ik dacht dat het pas om half tien zou beginnen, dus ik was te laat
Laatst was Yfke bij Jensen te gast, inderdaad een leuke spontane meid maar wat een dialect! Echt verschrikkelijk hoe haar uitspraak is!!
heb net de nieuwe glamour voor me liggen, en er staat een winterreportage in van de tapmodels! moet ik toch eerlijk bekennen dat ik de foto's van die silvia het meest sprekend vind! denk als ik die foto's zie, dat kort haar haar veel sprekender zou staan en sterker en dan heel donker! maar goed wie ben ik, ook maar een kijker hihi dus zolang ze (die meiden)hun mond houden is alles goed hahaha
Verschrikkelijk, die Yfke, zo houterig en gemaakt. Maar tóch gaan kijken vanavond hè ! Ik kan het dan toch niet laten.
Ik ga straks ook weer kijken . Ik zag vorige week wat er deze keer zou gebeuren. Maar als je dan hoort hoed die Sylvia aan de telefoon praat . net een klein kind ! Lelijk is ze zeker niet . ben benieuwd straks, bij gebrek aan beter kijk ik er naar . Groetjes, Nikki F
Ieuwww ik vind die Yfke ook maar een muts. maar ik kijk er als ik even kan wel naar . Sylvia is ook een muts, maar inderdaad wel mooi
kijk het ook wel maar vind het eigenlijk nergens over gaan...niet dat ik altijd verantwoorde programma's kijk hoor hahaha....stelletje mutsen die eigenlijk heel onzeker zijn en die zich ook nog eens af laten zeiken..hahaha
heb ook weer gekeken en kan niet wachten tot het einde van het programma dan geniet ik het meest van die uitspraak! haha, voor mij staan...prachtige meiden..hahaha
vind het verschrikkelijk, veelste gekopieerd van american next topmodel, yfke neemt bijna alles letterlijk over hoe tyra banks het programma ook heeft gepresenteerd. gewoon dieptriest. patricia