hmm, als ik het terug wil kijken dan kan dat alleen in het zwart wit. Is dit bij jullie ook zo? Vreemd
Zo, interessante aflevering weer. En vooralsnog weinig drama ook, lekker serieus en volwassen bezig, ik vind het top! Volgende week wordt wel heftig volgens mij, jeetje, in een bad met ijs zitten, emmers water tegen je aan gesmeten krijgen!?
Leuke aflevering! Weinig échte metamorfoses, alleen Colette! Stoer hoe ze reageerde! Het is nogal wat, de tondeuze erover!!!!! En die kapster van haar, wat een kapsel! Echt niet mooi
Voor mij spring het meisje eruit wat als eerste afviel. Maar.. is er vorig seizoen jullie ook iets opgevallen?? Je hebt 1 of 2 afleveringen voor en de rest na metamorfose. De uitzending van de finale, daar stonden de afvallers bij ( die waren uitgenodigd om de finale bij te wonen) allemaal weer .. en met hun kapsel van VOOR de metamorfose. Nu snap ik dat je haar kan groeien enzo.. maar de periode was veel te kort dat er bij bepaalde meiden weer zo'n lange lengte bij kon komen. Ik was niet de enige die dit opviel overigens.. benieuwd of jullie het zagen. Verder, ik vind ze eigenlijk niet echt knap deze keer of "iets hebben"ook niet. Geen idee wat ze zoeken, vond het altijd erg leuk, heb nu mijn twijfels
Ik vond het maar een beetje een aparte aflevering gisteren, voornamelijk omdat Cherie zelf besloot weg te gaan. Het ging zo makkelijk ofzo.. Normaal zou de jury zeggen; er zijn duizenden meisjes die dit ook willen maar nu was het; oke prima, doeg! Daarnaast was er volgens mij niks aan haar haar gedaan, op het stijlen na. De uitgroei zat er zelfs nog in. Wat twijfels van mijn kant maar misschien denk ik teveel na Verder blijft Sarah mijn favoriet. Wie is jullie favoriet?
Lelijk wil ik niet zeggen maar gezien de profielfoto's (van de link uit de OP) had ik meer verwacht, vind er nog niet echt een model tussen zitten zeg maar. Wat jij zegt is me overigens niet opgevallen @MeFlower, snap zo 123 ook niet precies wat je ermee wilt zeggen...dat ze pruiken dragen ofzo? De finale is toch ook altijd live?!
Ik ben fan van Noor, de enige die in mijn ogen ook wat persoonlijkheid heeft. (Naast Colette misschien) Vind de rest zo nietszeggend, en degene die wel opvallen doen dat niet in positieve zin.
nee. meer dat ik het gevoel en idee krijg dat het allemaal in scene staat en vooraf al bepaald en bekend is..