Hahah dat vind ik nou juist de enige echt niet-leuke Nou ja, Colette valt me ook wat tegen, maar haar nieuwe kapsel vind ik wel gaaf. Ik geloof dat ik Noor het nu het best vind doen, ze is duidelijk jong maar gaat er wel voor. Vooraf vond ik Anne-Wytske en Denise leuk, die vind ik nu wat minder leuk, maar nog steeds wel heel goed. Emma twijfelde ik over vooraf maar vind ik nu juist heel goed en leuk. Akke Marije vind ik super mooi maar ook wat 'mat' in haar reacties. Sarah vind ik mwa, doet me weinig, vergeet steeds dat ze er is Lyanne vond ik ook leuk, die mag van mij wel terugkomen! Cherie vond ik ook leuk uiteindelijk. Als ik net als de jury op social media let, plaatst Arantxa bijvoorbeeld alleen maar selfies en dat vind ik super saai. Jammer, want in de fotoshoots vind ik haar super. Social media doet de rest veel leuker, hoewel de Instagram feed van Akke Marije ook wel saai is.
Emma heeft de meeste persoonlijkheid vind ik. Ik vind haar leuk! Denise vind ik de mooiste en een echt 'high fashion model.' (Emma loopt trouwens ook heel goed en heeft ook het lichaam voor de catwalk)
Ik kijk steeds met een schuin oog, maar ik erger me desondanks elke keer weer kapot aan Colette.. Zij denkt echt dat ze het allemaal al wel weet, dat ze he-le-maal fantastisch is. Die reactie van nu ook.. Mijn hemel
Ze heeft inderdaad wel aardig kapsones, maar in deze vind ik wel dat ze deels gelijk heeft: sommige meiden zijn echt te mager, zonder borst, bil e.d. voor lingerie.
Jammer dat Lena eruit is. Vind haar leuker dan Arantxa. Colette is ook niet mijn favoriet. Al vond ik het wel apart dat ze niet mee mocht lopen.
Ik vind Noor leuker en leuker Emma ook gaaf. Akke Marije deed het ook goed nu. Anne-Wytske vind ik ook nog steeds tof, maar niet bijzonder goed of zo.
Ik vind emma helemaal niet leuk, veel te mager, slecht voorbeeld. En vind haar uiterlijk ordinair. Ik vind Lena juist mooi. Maar ik word vast te oud voor zulke programma's .
Ik zie de logica van de nieuwe manier van elimineren niet helemaal hoor. Die kleine groepjes hebben toch geen meerwaarde? Ook zie ik de overeenkomst niet zo binnen de groepjes.
Ah jammer van Sara. Zij was wel mijn favoriet. Moet zeggen dat ik dit seizoen een beetje vind tegenvallen
Ik dacht dat ik dit seizoen goed zou vinden maar ik vind het minder worden. Ik vind de foto's niet fantastisch en de opdrachten onrealistisch en overdreven. En er zit zó veel reclame in! Dat was altijd al wel zo, maar dit is echt te overdreven. Nee, erg jammer. Sarah ga ik niet missen... Het moppertoontje van Arantxa ook niet, trouwens Ik hoop dat Noor, Akke Marije en Anne-Wytske het verschoppen. Emma en Denise gun ik het ook nog wel. Ja, eigenlijk alleen Colette niet dus, ik vind haar houding nogal kinderachtig en verwend. En Lyanne moet terug
Ik vind de meiden er echt niet voor gaan Ze doen maar wat Vooral araxta en colette zijn arrogant en kijken altijd chagrijnig Ze denken allemaal dat ze het al helemaal gemaakt hebben door een mooi moppie te hebben. Nou dan komen ze van een koude kermis thuis.
Net 2 afleveringen terug gekeken. Jeetje wat een antwoorden ze ook geven als ze b bij de hoge mensen zijn zeg maar hihi vind Emma veel te dun, snap niet wat ze daar mooi aan vinden. . Hoezo anorexia veroorzaken 😞 Net als colette is mis wat van dat ze t allemaal weet, maar heeft tenminste een mooi gezond figuur. Akke-marijke is ook heel goed, al denk ik soms bij de reactie die ze geeft, zijn de batterijen op Denise is ook een mooi model. Ja voor de rest , weet het niet. Vond het niet zo...
Net terug gekeken Ik vind het leuk dat Emma zich tijdens opdrachten zo kan ontpoppen als model, terwijl ik dat eerst niet inzag (daarom ben ik ook geen scout natuurlijk ). Ik zie nog wel veel jonge, onvolwassen reacties. En vond de uitspraak van Karin van Vogue een beetje dom - dat ze respect verwachtte voor andermans tijd, dat geldt dan toch ook andersom of niet dan? Ik vind ze altijd erg arrogant in die industrie. En dan tijdens zo'n opdracht met beperkte middelen verwachten dat de meiden op tijd komen. Hoop zal ook wel zo gebeuren om tv te kunnen maken denk ik dan... Blijft interessant om naar te kijken.
Ik vond haar eigenlijk ook 'te dun', maar ja, aan de andere kant: er zijn ook zat vrouwen die er van zichzelf zo uitzien (en zich juist in haar herkennen), dus waarom zou je dat dan - als HNTM-productie of modewereld - niet meer laten zien? Er bestaat ook zoiets als skinny shaming en dat vind ik net zo slecht als fat shaming. Wie zegt niet dat Emma er altijd al zo heeft uitgezien en hoeveel ze ook eet er zo blijft uitzien? Ik las deze blogpost en ik vond dat wel een verhelderende opvatting: Een berichtje over Emma - Toeps Blog Twee quotes daaruit:
Ben ik de enige die dat filmpje van Emma juist de slechtste vond? Ik hoop wel dat Noor haar power terug krijgt, ik vind haar als enige die er nog in zit leuk. Denise gaat nog wel, de rest had er van mij al lang uit gemogen.
Ik snap niet waarom Akke Marije niet de beste foto had, hoor En ik hoop echt dat Noor gaat knallen in Ibizi Emma vind ik interessant, maar ook erg hard. Denise vind ik wisselvallig en Anne-Wytske vind ik niet zo mooi op de foto's. Ik ergerde me deze aflevering weer enorm aan Colette. Blij dat ze achterblijft dus... Maar eh, volgende week stemmen de kijkers? Slimme zet, RTL, money money money