Nee, ik vond haar videocasting ook niks. Warrig, energieloos, ik snap het ook niet. Ik vond eerder Noor goed.
stom dat akke marije volgens hun te braaf is. dat is toch ook een persoonlijkheid, vind haar juist heel leuk omdat ze anders is dan de rest
Zeker. Ik vind haar persoonlijkheid ook zeker niet verkeerd. Ze komt alleen zo enorm suf/futloos/sloom over door haar manier van doen. Tenminste vind ik.
EENS! Alsof iedereen het blije, extraverte, 'gekke' meisje moet zijn! Dán wordt het pas saai! En ja, ik betrek het ook een beetje op mezelf
Ja, ik vond ook de foto van Akke Marije het mooist...ze doet het sowieso wel goed op foto's en op de catwalk, alleen er mag soms wel wat meer peper in ja. Ze hoeft niet gelijk extravagant te worden maar een beetje meer pit in d'r praten en doen en laten mag wel. Emma vind ik het verrassend goed doen, wordt op de set echt een model. Verder valt het me eigenlijk best wel tegen, had gezien de kennismakingsfoto's in de link van de openingspost meer verwacht.
Net teruggekeken. Ik vind live-uitzendingen sowieso niet leuk maar dit was ook wel een beetje akward regelmatig. Dat hadden ze beter moeten oefenen! Ik denk dat de finaleplekken worden: AkkeMarije, Noor en Emma. En dan waarschijnlijk één afvaller die er dan ineens bijkomt. Vinden jullie het ook zo stom dat ze elke keer gaan lachen en klappen? Ze zien de fotograaf: oohh aaahh jeeehh. Ik dacht dat ze dat in eerdere seizoenen niet deden als meisjes minderjarig waren. Ik vond het ook raar.
Ja ik ben het hier wel mee eens. Ook vond ik het vreemd dat ze met een glas champagne leek mee te drinken en met het uitgaan ook iets dronk wat leek op alcohol. vreemd dat ze dat 'goedvinden' op tv.
Zeg het nogmaals: wat een tegenvallend seizoen. Ik vind de opdrachten zo vreemd, er is zoveel reclame (en ook nog stemmen. Geld tekort? Aangezien ze ook maar even naar het buitenland gingen itt andere seizoenen) en het live-gedeelte vond ik super ongemakkelijk om naar te kijken. Het is dat ik het nu al zo volg, anders had ik hem gisteren echt op een andere zender gezet. Van mij mag Akke-Marije winnen. Of Sarah moet terugkomen
Ik vond het sowieso raar. Had ze een huidskleurige bikini aangedaan, want de foto was toch alleen van het gezicht te zien. Heb het idee dat ze expres een ongemakkelijk situatie proberen te creëren om zo meer kijkcijfers te krijgen.
Sowieso dat Noor door is had ik niet verwacht. Ik vind haar hele persoonlijkheid heel gemaakt overkomen en ik zie in haar ook geen model. In tegenstelling tot Anne Wytske begrijp niet dat juist zij naar huis gestuurd is. En inderdaad dat topless fotograferen was echt belachelijk. Die meisjes zijn gewoon "verplicht" hun bovenstukje uit te doen terwijl er nog zo'n 30 badgasten liggen. Idioot programma is het ook eigenlijk.
Voorgaande jaren loste ze dit anders op. Idd huidkleur bh, en soms gewoon met top aan als ik het mij goed herinner.
Ik heb gisteren voor het eerst een stukje gezien van dit seizoen omdat ik toch wel nieuwsgierig was naar Noor. Zij komt uit mijn woonplaats. Wat is het programma in de loop van de jaren achteruit gegaan!!! Het is niet meer dan sensatietv....de liveshow vond ik echt slecht in elkaar gezet. Die naaktshoot snap ik ook echt niet en dan al die irritante reclame. Reclame was er altijd al voor een bepaald merk, maar niet zo veelvuldig als nu. Ik vind het ook echt niet modelwaardig, het is te gemaakt, de opdrachten zijn onrealistisch en ik vind de meeste meisjes geen model.
Dit dacht ik ook indd toen ik het zag. Beetje vreemd. Die "naakt"shoot is inderdaad vaag. Ze hadden ook gewoon een mouwloze top aan kunnen doen. Zal wel te maken hebben met dat ze moeten "leren" toch goed te functioneren ook al is het ongemakkelijk/naakt. Maar indd voor deze shoot een beetje apart. Ik vind Akke Marije echt de leukste/mooiste. Noor vind ik persoonlijk een beetje irritant. Zal ook de leeftijd wel zijn haha, heb gewoon niets met haar humor. Maar ze doet het wel goed. Denise is wel heel goed, maar vind haar enthousiasme echt heel nep overkomen haha. Emma vind ik wel een leuk mens, indd bizar hoe ze veranderd als ze bezig is met een shoot oid. Ben benieuwd wie er gaat winnen. Ik denk Akke Marije of Denise.
Heb vanmorgen allebei terug gekeken. Nou toen ik het eerste dacht toen ze gingen stappen: Noor mag nog ineens drinken?? ze is 16! Echt raar.. En inderdaad , ze hadden ook een huidskleur bikini aan kunnen geven , omdat toch het gezicht centraal stond bij deze shoot.. erg ongemakkelijk wat niet hoef. Kijkcijfers waarschijnlijk. Vind Akke-marijke en Denise wel een finale plek waard. Emma en Noor, ja weet niet...
Ik vond Denise wel echt heel mooi bij die sportshoot. Akke Marije is ook prachtig en gewoon een lieve meid. Emma vind ik ook tof! Met Noor heb ik niets en vind ik echt geen model. Overigens vind ik het niet erg dat Anne Wytske eruit is. Vond de meeste foto's van haar namelijk ook niet echt mooi. Volgende week mag Noor van mij eruit. We gaan het zien.
Vraag me altijd af, kijk net als Kim feenstra is een bekend persoon nu, maar net als zij die vorige keer heeft gewonnen, Nikkie, hoor of lees je toch ook niets van? Anders ik niet. Ben benieuwd wanneer 1 van deze meiden wint je er nog wat van ziet/hoort.
De vorige winnares was toch Loisa? Dat transgender meisje. Heb haar alleen een keer bij Ranking The Stars gezien, verder niet inderdaad.