Holland's Next Top Model

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door maansneeuw, 27 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susy26

susy26 Niet meer actief

Oja, was een seizoen vergeten ☺. Ja daarom. Maar lijkt me een hele leuke ervaring wat ze hebben denk ik... en dan uit zoveel meiden gekozen...

maar de afvallers kunnen toch ook met vloggen terugkomen!? Als ze dr best doen natuurlijk. .

2. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik blijf er bij dat ik Noor de enige leuke vind. Ik weet niet aan wie ik me meer erger, aan Emma of aan die suffe met die afgrijselijke stem, Akke marije toch?
    Denise gaat wel.

3. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik vind Akke Marije het het best doen, maar gun het Noor ook heel erg. Dus een van die twee mag van mij winnen :D
    Denise heb ik weinig mee, Emma vind ik wat irritant worden.

Maar inderdaad, het programma gaat echt keihard achteruit. Sensatie-tv en geld-maak-tv in plaats van een echte kijk in de modellenwereld met realistische opdrachten. Suf.

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Denk dat Akke Marije het meest model is zeg maar, zolang ze d'r mond houdt :D ...maar Denise deed het met die sportshoot ook goed...en Emma blijf ik toch ook wel interessant vinden. Denk dat ik Noor het minst vind, op alle vlakken. En vind dat live ook niks toevoegen en heb helemaal niks met vloggen en bloggen, al met al een tegenvallend seizoen....

5. susy26

susy26 Niet meer actief

Dat vloggen was toch niet in eerdere seizoenen? Vind het niet zo boeiend om te zien wat ze doen etc..

6. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik kijk al niet eens meer vind het zo'n slecht programma!

7. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Zo dat uitstapje naar het volgen is zo te horen en lezen geen succes. Ik heb de eerste afleveringen gekeken maar nu vind ik het echt een crime om naar te kijken ;)

8. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik ben ook afgehaakt, terwijl ik het vorige seizoenen wel volgde.

9. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Ik denk dat HNTM probeert het jongste publiek aan zich te binden en bij hen is vloggen en social media natuurlijk hartstikke hot.

Heeft niemand gekeken vandaag trouwens? ;) Ik heb het net teruggekeken. Ik moet bekennen dat ik volledig voor Akke Marije ben nu, ik vind haar echt het mooist, het meest model, en tegelijkertijd het meest sympathiek.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Hebben jullie Doutzen Kroes weleens horen praten?

Die had in het begin ook echt hetzelfde accent. En als je goed luistert nog steeds wel een beetje.

Deze meiden komen van echt Fries sprekende plaatsen...dan praat je eigenlijk bijna de hele dag overal Fries.

Ik denk dat het accent niet echt een obstakel is.

11. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Ik heb gekeken. Ga het nu ook maar afkijken ondanks dat ik het een tegenvallend seizoen vind. Al vond ik deze live aflevering wel veel minder ongemakkelijk dan de vorige.
    Ik ben ook voor Akke-Marije, of Sarah als ze terugkomt. Al denk ik dat de kans klein is dat het meisje die terug komt wint. Zijn niet voor niks afgevallen.

Ik ben benieuwd naar volgende week.

12. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Ik vond het opvallen dat de jury erg Denise aan het ophemelen was. Hadden jullie dat idee ook? Jammer dat ze is afgevallen, ze heeft best wat opdrachten gewonnen en is proffesioneel.
    Ik heb niet veel met Emma, hou niet van dat Rotterdamse.

En ik denk dat Akke Marije gaat winnen.

13. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Ik hóóp dat Akke Marije gaat winnen. Ze heeft in elk geval by far de meeste volgers op Instagram (96,3k. Noor komt naarna met pas 57,5k, dan Emma met 42,3k). Maar ik volg iemand op internet (Toeps) die goed met het programma bekend is, die suggereert dat Emma al bij Touché Models bekend was en eigenlijk in het programma zit om te winnen, en vervolgens niet zoals Loiza het contract zal weigeren. Beetje suf. Ik hoop van harte dat Akke Marije de harten van de jury heeft gestolen.
    (Holland's Next Top Model 2016 Ep. 1 - Hashtag doorgestoken kaart - Toeps Blog)

Ik hoop dat Lyanne terugkomt in de finale. Maar ik denk dat Lena (en anders Sarah) meer kans maakt, die heeft na Emma de meeste volgers.

(Op volgorde van aantal volgers op Instagram: Akke Marije 96,3k - Noor 57,5k - Emma 42,3k - Lena 36,7k - Sarah 34,2k - Denise 28,3k - Colette 28k - Anne-Wytske 22,6k - Cherie 21k - Lyanne 20,4k - Arantxa 12,5k - Nynke 11,1k).

14. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Sodeju als Akke Marije dit niet wint, weet ik het ook niet meer. Wat is die sterk op de catwalk, zeg. Emma en Noor lopen een stuk minder, vind ik :)
    Ik had echt verwacht dat Lena terug zou komen, trouwens, niet Colette :( Lullig voor Lena ook, ik vond strijdlust ook wel bij Lena passen en die heeft zoveel meer volgers verzameld.

15. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Ik dacht echt dat het om de volgers ging, wie terug zou komen. Niet dus.. helaas. Ben geen fan van Colette.

Van mij mag Akke-Marije winnen maar ik heb ook meegekregen dat Emma al een bekende is in de modellenwereld. We zullen het zien.

16. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Noor net 2e en nu laatste en geen woord over een notaris ook. Ik vertrouw dat stemmen echt niet, hoor...

17. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Haha ik vertrouw het ook niet. Noor was juist 1 van de populairste bij het publiek. Maarja..

18. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Ik stem Anouk ook weg trouwens. Volgend seizoen (als ik nog kijk) mogen ze wel een andere presentatrice zoeken van mij

19. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    O, héél graag inderdaad!!

20. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    Wat een slecht programma! Wij zijn vrij snel afgehaakt....

Deel Deze Pagina